IRANSAT NEWS

۱۵ تیر، ۱۳۸۹

تغییر نام شبکه طپش و قطع شدن جام جم و پارس


شبکه طپش که تمام هویت / ارشیو / معروفیت و محبوبیتش را بین مردم با نام طپش داشت با یک حرکت نادانی و تغییر نام تمام زحمات چندین ساله اش را از دست داد و از بین برد.
این شبکه مدت ها پیش و قبل از عید نوروز مدت طولانی از هاتبرد قطع شد و پس از مدتی با کیفیتی بسیار کم به این ماهواره بازگشت و دوباره قطع و تغییر فرکانس داد این شبکه با تغییر دادن زیاد فرکانسش عده زیادی از بیننده هایش را از دست داد که هم اکنون نیز با کیفیت پایین و همچنین تغییر نام به نام (تی ای) که همان طپش اینترنشنال میباشد و با لوگو تی ای پخش میشود از بیننده ها و طرفدارانش بار دیگر کاست.
....................................................
شبکه جام جم اینترنشنال با مدیریت کوروش بیبیان نیز چند روزی است که از هاتبرد قطع شده است و هنوز خبر رسمی از این شبکه در دست نیست.
.....................................................
تلویزیون پارس نیز با مدیریت امیر شجره که چندین روز است از ماهواره های یوتلست و تلستار12 قطع شده است هنوز بر روی هیچ ماهواره ای به سوی ایران بازنگشته است لازم به ذکر است که شجره در مصاحبه ای روز بعد از قطع شدنش با شهرام همایون اعلام کرد که تا 48 ساعت دیگر بازمیگردد ولی تا کنون هیچ خبری از این شبکه در دست نیست.

نویسنده این مطلب:کیوان

www.iransatnews2.blogspot.com


۱ نظر:

ارشك گفت...

dorood

az baztabe khabarha va etela resaniye sahihe shoma mamnoonam

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست