IRANSAT NEWS

۳۰ تیر، ۱۳۸۹

اختلال بر روی پر بیننده ترین سریال شبکه فارسی1


از حدود 2 هفته پیش در روز یکشنبه زمان شروع سریال سفری دیگر در شبکه فارسی1 اختلالاتی باعث قطع شدن سیگنال 11137 شد این اختلالات تا نمیه های شب ادامه داشت و روز بعد نیز برنامه ها عینا تکرار شد.

این اتفاق در روز یکشنبه 27 تیر ماه نیز مجددا رخ داد و ساعت9 شب هنگام پخش سریال سفری دیگر اختلالاتی باعث ضعیف شدن فرکانس و قطع شدن سیگنال 11137 شد هم اکنون که بعد ازظهر روز چهارشنبه 30 تیر ماه است صدا و تصویر این شبکه قطع می باشد.

همه اینها نشان از عمدی بودن و اتفاقی نبودن این ماجراست نشان از ترس و وحشت جمهوری اسلامی از کم شدن بینندگان شبکه های داخلی اش و روی اوردن مردم به سریال های شبکه های فارسی خارج از کشور.

خبر های سراسر کذب و دروغ / فضای شدیدا مذهبی حاکم بر صدا وسیما / افراط گرایی شدید و برنامه های تماما مذهبی از دلایل کاهش شدید بیننده های شبکه های داخلی است.

در حال حاضر با فارسی 1 در ارتباط هستیم و هر خبر تازه ای را که بدست ما برسد منعکس خواهیم کرد.
اخرین خبر
شبکه فارسی1 به علت ارسال پارازیت از سوی جمهوری اسلامی از ماهواره هاتبرد قطع شده است و کمپانی هاتبرد حق پخش این شبکه را برای جلوگیری از اسیب های پارازیت به ترانسپاندر گرفته است امکان قطع شدن همیشگی این شبکه از هاتبرد بسیار بالاست.

نویسنده این مطلب:کیوان

۴ نظر:

KEIVAN گفت...

ارشک عزیز مشکل فنی همان پارازیت است که مدتی است انجام میشه.

دوست من خبری از وبلاگ سهند داری؟ وبلاگش چه طور شده؟ با پروکسی هم باز نمیشه . اگر ادرسی داری جدید بگو.

green.persian گفت...

آخه ما ایرانیان جه گناهی کردیم که حتی از دیدن برنامه های یک کانالی که سیاسی نیست و فقط جنبه ی تفریحی داره محرومیم ؟؟؟ اصلا این کانال همش فحشا داشته باشه اصلا من دوست دارم گناه کنم به تو چه ربطی داری که پارازیت میفرستی ؟؟ هان هان هان ؟؟؟

یعنی شادی بر ما ایرانیان حرام شده ؟؟؟ در حالی که همه ی کشور های دنیا ده ها کانل بهتر از فارسی 1 دارن همین عرب ها ترک ها اوروپاییان کلی کانال توپ دارن در حالی که تعداد کانال های توپ فارسی به 10 تا نمیرسه !!!

ما باید واسه دیدن یه کانال عادی چقدر هرس بخوریم ؟؟

ناشناس گفت...

کانال یک هم از یوتلست توسط کمپانی از رو ایر برداشته شد.مثل اینکه جمهوری اسلامی دوباره از شهرام همایون شکایت کرده.

ارشك گفت...

درود

در جواب تمام رويدادهاي ريز و درشت و شگفتي بر انگيز اين ايام ، از پارازيت گرفته تا قطع و وصل شدن هاي نابهنگام و بي منطق ميتوانم تنها يك سوال مطرح كنم :

آيا كسي از پشت پرده ي اين گيتي خبر دارد ؟

------------
كيوان جان ، مدير با لياقت وبلاگ :

آنچه من ميدانم تغيير اساسي در بنياد وبلاگ و جهش به سمت تارنما شدن بوده است

البته شتاب اين موضوع نميبايد بدين سرعت باشد

در حال بررسي هستم و اخباري راست را به شما تقديم خواهم كرد اگر من اولين فردي باشم كه اخبار را در مي يابد. !

پيروز باشيد

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست