IRANSAT NEWS

۱۰ تیر، ۱۳۸۹

شبکه های مهاجر نتوورک از فرکانس های جدید

مهاجر نتوورک
سری شبکه های مهاجر نتوورک که از لندن و به مدیریت ار پناهی شامل5 شبکه که به پخش برنامه های سرگرم کننده می پردازند از فرکانس جدیدی در هاتبرد روی ایر رفتند / شبکه بی نام و نشان 4 نیز به همراه همین شبکه ها تغییر فرکانس داد.

مشخصات دریافت:

Frq:11604
Pol:H
Smbl:27500
Ch names:Iran M ntv . Iran Fm Tv . Persian Film.tv market. 4 TV
……………………………………………

Frq:11054
Pol:H
Smbl:27500
Ch name: Iran Ps Tv

نویسنده این مطلب:کیوان


www.iransatnews2.blogspot.com

۴۴ نظر:

هوشيار گفت...

سلام.

لطفا کدهای رسیور را بصورت دستی اعلام کنید.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

در مورد تغییر فرکانس این شبکه ها باید بگم خیلی عجیب است!

10853 فرکانس مناسبی بود و کمتر دارای پارازیت شدید می شد... !

شبکه ی 20 هم شبکه ای نا معلوم است اینطور نیست ؟

شبکه ی 4 لا اقل دارای کیفیت تصویر بالایی است و همین برای دیدنش کافی است.

شبکه ی طپش خوب است که یک خط در میون قطع می شود ؟

در باره ی سرنوشت پارس خبری ندارید ؟

به نظر من این تغییر فرکانس ها تنها به نفع رژیم پست آخوندی تمام میشود

چرا که به سرعت برق و باد و خیلی راحت تر مانع رسیدن امواج میشوند

هرچه سیگنال ضعیف تر آخوند و پارازیت قوی تر !!!

جای شرم دارد برای اداره کنندگان شبکه های ماهواره ای که اینچنین مطیع فاشیست آخوندی هستند .
------------
قالب كنوني وبلاگتان چندان جذاب نيست و در بالا آمدن مشكل جدي دارد.

فرشته گرفتار گفت...

بابا به جاي اين خبرهاي مسخره اين قالب خنده دار چند تا كد بزار تو اين وبلاگت چيزي ازت كم نميشه اگه كد بزاري تو وبلاگت
حالا خوبه كه خودت نمي نويسي و كپي مي كني و گر نه اون موقع ديگه .........

KEIVAN گفت...

فرشته گرفتار :

شما یک نفر هستی که چندین بار با چند اسم مختلف نظر میدی . به بازدیدکنندگان فحاشی میکنی و....

این وبلاگ دیروز زود تر از هر وبلاگ دیگری خبر این شبکه ها را منتشر کرد شما اگر دیدید که متنی از جای در این وبلاگ کپی شده حتما اون وبلاگی که ما ازش کپی کردیم را به ما نشان دهید..

حتی وبلاگ سهند و میلاد هم خبر را امروز منتشر کرد . تاریخ هم نشان میدهد.
چندین بار گفتم که ما وبلاگ پخش کد و این چیزا نیستیم و هیچ گاه همچین کاری نخواهیم کرد حتی سایت اصلی پخش کد در اختیار ماست.
ولی در شیوه کاری ما نیست.

کد یک برنامه نا پایدار هست. حتی کدی که این ساعت منتشر میشود 2 ساعت دیگر و یا کمتر میسوزد و هیچ ثباتی ندارد.
شما برای دریافت کد چندین سایت تخصصی در این باره میتونید در گوگل پیدا کنید.

پس از این به بعد که دیدم چند بار با چند اسم گفتی کد بگذاری دیگه نگو چون نه جوابت را دیگه میدم نه هیچ وقت کد منتشر میکنم.

این وبلاگ تنها منحصر به خبر های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و قطع و وصل و مثائل مربوط به انان است نه کد شبکه های خارجی.
///////////////////////
در ضمن بعضی از افراد قصد سو استفاده از بخش نظرات وبلاگ را دارند چون کاملا ازاد نظرات را منعکس میکند حتی فحش های این افراد.
.......................
در صورت ادامه قسمت نظرات محدود و یا بسته خواهد شد.

ناشناس گفت...

فرشته گرفتار;تومگه بيكاري به مردوم ميگي چيكاركنن.كدميخاي پس چرامياي تواين وبلاگ.كيوان راست ميگه عمركدها خيلي كوتاهه.فقط كدبيس هست كه ثابت ميمونه اونم بروتوگوگل سرچ كن پيداميكني.FA

فرشته آزادي گفت...

فرشته گرفتار;تومگه بيكاري به مردوم ميگي چيكاركنن.كدميخاي پس چرامياي تواين وبلاگ.كيوان راست ميگه عمركدها خيلي كوتاهه.فقط كدبيس هست كه ثابت ميمونه اونم بروتوگوگل سرچ كن پيداميكني.FA

فرشته گرفتار گفت...

كيوان خان من منظورم كپي كردن خبر نبود گفتم مگه ميخواي كر رو خودت بنويسي ميخواي از جايي كپي كني ديگه درسته؟
ضمنا ناشناس جان شما لطفا خفه شيد

KEIVAN گفت...

حالا خوبه كه خودت نمي نويسي و كپي مي كني و گر نه اون موقع ديگه .........
////////////////////////////

این حرف شما در چند نظر قبلی بود.

الان میگی من نگفتم؟؟!!!؟؟!!!

فرشته آزادي گفت...

فرشته گرفتار:حرف دهنتوبفهم.تومگه حرف آدم سرت نميشه.كيوان ميگه ماتواين وبلاگ كدپودنميذاريم.فرشته گرفتارخودمم ازكيوان خواسته بودكدبيس بذاره.بيين حرفتويه بارزدي جوابشوهم.شنيدي.يه كدبهت بدم ول ميكونيFA

فرشته آزادي گفت...

فرشته گرفتار:حرف دهنتوبفهم.تومگه حرف آدم سرت نميشه.كيوان ميگه ماتواين وبلاگ كدپودنميذاريم.فرشته گرفتارخودمم ازكيوان خواسته بودم.كدبيس بذاره.بيين حرفتويه بارزدي جوابشوهم.شنيدي.يه كدبهت بدم ول ميكونيFA

KEIVAN گفت...

فرشته گرفتار:

و دیگر بازدید کننده ها این وبلاگ هیچ گاه چیزی به اسم کد و مطلبی درباره باز کردن شبکه های کارتی منتشر نکرده و نخواهد کرد....!

اینجا وبلاگ انتشار کد نیست....

KEIVAN گفت...

فرشته گرفتار:

و دیگر بازدید کننده ها این وبلاگ هیچ گاه چیزی به اسم کد و مطلبی درباره باز کردن شبکه های کارتی منتشر نکرده و نخواهد کرد....!

اینجا وبلاگ انتشار کد نیست....

فرشته گرفتار گفت...

جناب پروفسور من اينو گفتم درسته؟
حالا خوبه كه خودت نمي نويسي و كپي مي كني و گر نه اون موقع ديگه .........
ولي منظورم خبر ها و مطالبي كه مي نويسي نبود منظورم كد بود. حالا فهميديد؟
فرشته آزادي يه بار به تو گفتم خفه شو باز اومدي داري ضر ميزني اصلا كي گفت تو دخالت كني
مثل بند تومون خودتو همه جا باز مي كني
تو يه بار ديگه حرف بزن تا بهت بگم

ناشناس گفت...

!

KEIVAN گفت...

فرشته گرفتار حرف شما بیشتر به خبر های وبلاگ میخورد چون اول هم گفتی وبلاگت فلان ..اره متوجه نشدم ...همون اول میگفتی.

خوب شما برو همون جایی که من باید کپی کنم گیر بیار کد را ...

من که گفتم عزیز این توی کار ما نیست اون وبلاگ هایی داره در مورد همین موضوع که همیشه کارشون انتشار کد هست.

فرشته آزادي گفت...

فرشته گرفتار:اگه حرفي داري به من بزن اينقدرهم به كيوان گيرنده.دخالت ميكونم چون توداري موزخرف ميگي.حالا اگه ميخاي فوش بدي به من فوش بده. چون وقتي شماهاكم ميارين فقط بدوبياراميگين.

فرشته گرفتار گفت...

فرشته آزادي من با تو حرفي ندارم و فقط ازت خواهش مي كنم تو كار من دخالت نكن.
راستي كيوان خان اگه اين فرشته آزادي ان قدر طرفداريت رو مي كنه به نظرم وبلاگت رو باهاش شريك شو و اسمش رو تو قسمت مدير بزار.
واي به اون روزي كه اين مدير بشه الان اين طوريه چه برسه به اون روز.....

0007 گفت...

فرشته گرفتار:من مثل شماها عقده مديرشودنوندارم.من طرف حق هستم.اگه بهترين دوست خودم هم بخوادحرف ناحقي بزنه من جلوش واي ميستام.اگه پيشنهادي يا انتقادي داري يه باربيان كن.اگه ازاين وبلاگ هم خوشت نمياد.لطف كون ديگه اينجانظرنده هزارتاوبلاگ تخصوصيه كدهست.چرامياي اينجامزاحم اينوواون ميشي.FA

فرشته آزادي گفت...

فرشته گرفتار:من مثل شماها عقده مديرشودنوندارم.من طرف حق هستم.اگه بهترين دوست خودم هم بخوادحرف ناحقي بزنه من جلوش واي ميستام.اگه پيشنهادي يا انتقادي داري يه باربيان كن.اگه ازاين وبلاگ هم خوشت نمياد.لطف كون ديگه اينجانظرنده هزارتاوبلاگ تخصوصيه كدهست.چرامياي اينجامزاحم اينوواون ميشي.FA

فرشته آزادي گفت...

فرشته گرفتار:من مثل شماها عقده مديرشودنوندارم.من طرف حق هستم.اگه بهترين دوست خودم هم بخوادحرف ناحقي بزنه من جلوش واي ميستام.اگه پيشنهادي يا انتقادي داري يه باربيان كن.اگه ازاين وبلاگ هم خوشت نمياد.لطف كون ديگه اينجانظرنده هزارتاوبلاگ تخصوصيه كدهست.چرامياي اينجامزاحم اينوواون ميشي.FA

ناشناس گفت...

!

ناشناس گفت...

!

فرشته خور گفت...

فرشته آزادي :

گفتي دوست داري پيش مامانم بخوابي ؟


خوب ..........

بخواب با با ....

اين وبلاگم كه داره پر از فرشته هاي گوناگون ميشه !!!!

فرشته آزادي گفت...

فرشته خور:دوسه باربه من متلك پروندي كاريت نداشتم.اين فرشته ها منتظربودن تافرشته آزادي پديدپيداكنه.تاعينه لاشخوربهش حمله كنن.شماهافقط بلدين ازپشته پرده به اينوواون دستوربدين.باوجودآدمايه مثله شما هست كه مردومه مون گمراه ميشن.وفريب قدرت هاي بيگانه روميخورن.لطفايكم شعورتوزيادكن.ضمنا اون حرفو زدم تابفهمي هرسخني جوابي داره.فكرنكون خيلي چيزبارت ميشه.عزيزجان همه ميگن دنيادوروزه ولي من ميگم دنيايه چشم به هم زدنه.پس بيابه جاي كل به فكرآزاديه ميهنمون باشيم.فكرنميكوني بهترهFA

هيولاي آزادي گفت...

فرشته ي آزاد ، من موندم تحت تاثير كدوم محيط شما وارد عرصه ي سياست شده ايد ؟

آيا مشوق هاي اصلي شما والدين بودند ؟

آيا حضور كمرنگ خود را در اين چند دهه احساس كرديد و دست به اين اقدام بزرگ زديد ؟

نظرتان را راجع به خود ارضايي نيز اعلام داريد ، سياست باعث ارضا ميشود ؟ آيا ورود به سياست آنهم بدون بكارت را صحيح ميدانيد ؟

آيا هركسي وارد سياسيون شد بايد جنسيت خود را مخفي نگاه دارد ؟

آيا دخول به سياسيون درد هم دارد ؟

آيا شما جامديد ، آيا شما ميع ايد ، آيا شما گاز هستيد ؟ اصلا آيا شما هستيد ؟

در آخر نظرتان را راجع به شب خوابي يا نشيني با مقام عظما بيان داريد.

بار ديگر در اين برهه ي سخت وقتتان را و ديگر هيچ ؛ از اينكه به ما داديد ممنونم.

هما گفت...

salam

براي خدا بگيد پارس كجا غيب شد

در ضمن ، اين قالب فعلي ، مناسب نيست

مگه قالب قبلي چش بود ؟

از حميد خان بپرسيد كه تاپ برميگردد

آيا بازگشت t2 حقيقت دارد ؟

موفق باشيد.

KEIVAN گفت...

دوستان لطفا جواب این عده ادم های فحاش رو ندید فرشته ازادی شما هم جواب این عده را نده تا بحث تموم شه بگذار هر چی میخواد حرف بزنه . فحش بده تا عقده اش خالی شه.مگه مجبورید؟؟

یک یا چند نفری هم هستن که دائم با چند اسم مختلف نظراتی میدهند لطفا جواب این افراد را هم ندهید.

/////////////////

هما:

ما اگر میدانستیم که به شما میگفتیم پارس چطور شده است ...

اون قالب ها دیگر روی بلاگر نیستند ما تغییر دادیم ولی دیگه برنمیگرده.
لطفا مشکلات این قالب را بگو

شبکه طپش2 از زمانی که در فرکانس11411 قطع شد کانالش همچنان روی ایر باقی مونده و قطع نشده کالر بار جایگزین شده.

satellite.iran گفت...

كدهاي جديد مخصوص كانال هاي كارتي با آپديت روز شنبه در وبلاگ ايران ست لايت قرار گرفت.
www.iransatellite.blogfa.com

ناشناس گفت...

مسابقات فوتبال جام جهانی زیر 20 سال زنان در سال 2010 میلادی به میزبانی آلمان از روز 13 جولای در ساعت 11:30 دقیقه به وقت محلی در شهر بوخوم بر گزار می شود آیا کسی می دونه این بازیها از چه شبکه هایی پخش میشه؟ با تشکر

satellite.iran گفت...

كد تمامي كانال هاي پكيج بزرگ و كبير OSN-Show Time در ماهواره نايلست هك شدند.
براي اطلاعات بيشتر و دسترسي به كدها به وبلاگ ايران ست لايت مراجعه كنيد.
www.iransatellite.blogfa.com

فرشته آزادي گفت...

كيوان سلام.هرچي فكرميكونم.نميدونم چراايناكم ميارن اسماشونوعوض ميكونن.باشه ديگه جواب اوناي كه فوش ميدنونميدم.چون جوابه ابلاهان خاموشيست.FA

نازي گفت...

جان هركي دوست داري قالبت رو تغيير بده.

فرشته آزادي گفت...

چرااينقدرگيردادين به اين قالب.اشكالش چيهFA

هستي همسر حامد گفت...

قالب وبلاگتان بر خلاف قبل در بسياري سيستم ها ناقص باز ميشود

كلمات درهم ميشوند

رنگ بسيار خسته كننده اي دارد و ...

اگر به شعور مخاطبانتان احترام ميگذاريد ، يك قالب برازنده انتخاب نماييد

اين قالب بسيار سطحي است.

ارشك گفت...

سلام

من مدتي است كه در حال بررسي نطرات هستم

گفتگوهاي افراد برايم جالب بود

اكنون به 18 تير و گامي ديگر براي رهايي نزديكگ ميشويم جالب است كه همديگر را براي بر اندازي اين رژيم فاسد متحد كنيم.

در ضمن كسيكه با هويت جعلي فرشته ي آزادي نظرتان را مطرح مي كنيد ، از منظر من شما به مطرح شدن بسيار نياز داريد و از اين رو ، تمام وقت خود را به واكاوي مسايل اين وبلاگ اختصاص ميدهيد ، اما از زماني كه شما نظر ميدهيد بخش نظرات اين وبلاگ به بدترين حالت خود در طول حياتش بدل شده است

شما حتي جنسيت حقيقي خود را كتمان ميكنيد ،

چگونه مدعي اين هستيد كه با مردميد نه بر مردم ؟

از گردانندگان اين وبلاگ كه جزو نوجوانان و جوانان مقيم خارج از تهران و كم و بيش نا آگاه از آنچه در پايتخت ميگذرد بعنوان يك مخاطب تقاضا دارم كمي هوشيارانه تر خود را وارد بازي افرادي با عناوين مجعول و حتي با نيات سو كنند

آنچه بنده در اين مدت ديدم شخص آقاي كيوان ، انسان مودبي هستند و كمي هم زود باور !

دوستان خوبم وبلاگتان را بازيچه ي دست افرادي كه حتي از هويت خود فراري هستند قرار ندهيد.

بار ديگر از فرشته ي آزادي و يا هر فرد ديگري كه كاملا مشكوك وارد وبلگ ها و وب سايت ها ميشوند و در راستاي تخريب و تضعيف هم وطنانشان بر مي آيند مي خواهم به آغوش مردم باز گردند و وطن فروشان را ياري نرسانند.

باشد كه در صبح آزادي به روي هم سلامي از سر مهر روانه سازيم.

18 تير و روزان پيش رو را از ياد مبريم.

به ياد كمانگر گفت...

فالب وبلاگتان را تغيير دهيد

ما چه گناهي كرديم كه نميتونيم مطالب رو بخونيم كامل.

خيلي بد است كه مخاطبانتان را از دست دهيد

ما هستيم كه شما هستيد

راستي چند روز ديگه يادتون نره ، خامنه اي رو بلرزونيد.

فرشته آزادي گفت...

ارشك: منظورت ازاسم جعلي فرشته آزدي چي ميتونه باشه?جنسيت من چه ربطي به شماهاداره?دوست من توهنوزازخواب غفلت بيدارنشدي.يعني تواينقدرآيكويت پايين هست كه نميتوني ببيني بازي سبزا شكست خورده.خوب اشكال نداره منتظر18تيرباش.22خرداداومدي شعاردادي جوابتودادم.بايدخبالت بكشي كه دوباره داري بحث سبزاروپيش ميكشي.ميگم شما نون خوررژيم هستين.ميگين نه .ضمنابه توهم ربطي نداره من وقتموكجا ميگذرونم.چرابامردم بازي ميكونين?چراهمش ميخاين مردوموكنترل? كنين?چراواسه آزادي بيان بايدازتو.و.امسال تواجازه بگيريم.آخه بايه نظردادن كدوم احمقي مطرح ميشه.خدايش كيوان ازت معذرت ميخام كه دوباره جواب اين عقده اي هارودادم.اگه جواب ندم فكرميكونن حرفاشون همش دورسته.اگه ناراحت ميشي ديگه تووبلاگت نظرنميدم.ولي تاهستم نميتونم به حرفهاي موزخرف ايناروكه خودشون توخوابه غفلت هستن.وميخان ديگران روهم تحريك كونن .و.وارده .بازييه.مصخرشون بكشنو.ندم.ارشك اگه واقعلاانسان.هستي.دست ازسراين مردوموبدبخت بردار.اين همه مردوموتحريك كردين بستتون نيست!FA

فرشته آزادي گفت...

كيوان خسته نباشيد:داش قالب وبلاگت ازاولشم بهترشده.من روي بيشتره.سيستم هاچك كردم مشكلي نداره.اين افرادهم ياباهات مشكل دارن يادنبال مشكل ميگردن.ديروزگيرداده بودن چراكدنميذاري.امروزم كه اينجوري.پس معلوم ميشه كه كارت دورسته.پس خوش باشFA

KEIVAN گفت...

دوستان:

خیلی از افراد با اسامی مستعار نظر میدهند این دلیل ان نیست که جنسیتشان را حتما باید بیان کنند.

افراد مشکوکی جدیدا با اسامی ادبیاتی و تاریخی نطر میدهند....

ما کاملا حواسمون جمع هست دوستان اگر افرادی قصد بر هر نوع سو استفاده ای از قسمت نظرات داشته باشند به زودی این قسمت را میبندیم.

همچنین این وبلاگ به ماهواره و مسائل مربوط به ان اختصاص داره و نه سیاسی برخی از دوستان این وبلاگ را با تلویزیون سیمای ازادی اشتباه گرفتند.

من نمیگویم نظر خود را بیان نکنید من میگویم اگر خیلی اشتیاق به مسائل سیاسی دارید این قسمت را به چت روم سیاسی تبدیل نکنید ...

این یک وبلاگ ساده ماهواره هست که هیچ ادعای دیگری هم نیز ندارد.

خواهشا این مکان را تبلدیل به بحث های سیاسی نکنید.

KEIVAN گفت...

دوستان:

خیلی از افراد با اسامی مستعار نظر میدهند این دلیل ان نیست که جنسیتشان را حتما باید بیان کنند.

افراد مشکوکی جدیدا با اسامی ادبیاتی و تاریخی نطر میدهند....

ما کاملا حواسمون جمع هست دوستان اگر افرادی قصد بر هر نوع سو استفاده ای از قسمت نظرات داشته باشند به زودی این قسمت را میبندیم.

همچنین این وبلاگ به ماهواره و مسائل مربوط به ان اختصاص داره و نه سیاسی برخی از دوستان این وبلاگ را با تلویزیون سیمای ازادی اشتباه گرفتند.

من نمیگویم نظر خود را بیان نکنید من میگویم اگر خیلی اشتیاق به مسائل سیاسی دارید این قسمت را به چت روم سیاسی تبدیل نکنید ...

این یک وبلاگ ساده ماهواره هست که هیچ ادعای دیگری هم نیز ندارد.

خواهشا این مکان را تبلدیل به بحث های سیاسی نکنید.

KEIVAN گفت...

به دلیل درخواست زیاد دوستان قالب وبلاگ را عوض کردیم این قالب سبک تر است و کلمات نیز به خوبی جدا از هم و منظم قرار داده است

سرعت این قالب و بروز از قالبی قبلی بسیار بیشتر است.

KEIVAN گفت...

ممکن است برخی عکس ها قابل مشاهده نباشند این مشکل قالب نیست . فیلتر گذاری مخابرات است.

ارشك گفت...

با سلام

آقاي كيوان از شما ممنون هستم و متانتتان را ميستايم.

همه حق دارند نطر خود را بيان كنند ، پس بستن اين قسمت جايز نيست.

سي و دو سال است كه لب فرو بسته ودر خانه هايمان نشسته ايم و آزادي را تنها و تنها در ميان آشنايانمان گدايي ميكنيم

فحش مي دهيم و نظريه ارائه مي دهيم و بعد هم ...

اين زمان براي اينكه سكوت امتحانش را پس دهد كافي نيست ؟

كاش فرد اديب و فرزانه اي به من ميگفت :

با نگاه به غارتگران موطن ديگران و سود جويان سياسي و يا انتظار كشيدن براي مرگ ظالمان چه هنگام ستم پيشه ستم را رها ميسازد و مظلوم از زير يوق ظالم خارج مي شود ؟

آيا امريك و انگليس و يا اسراييل منجي ما هستند ؟

به خداوند ايران كه جز ما كسي ما را نجات نخواهد داد .

با تن دادن به ظلم و سكوت تنها و تنها ظالم فربه تر خواهد شد

تا فريادي نباشد و خروشي شكل نگيرد

جور و جفا پا برجا خواهد ماند.

رستاخيز مردم ايران هر رنگ و شكلي داشته باشد ، اين بار ديگر بدست كس يا كساني دزديده نخواهد شد و مطمئن باشيد كه پيروز خواهد شد.

روزي ميرسد كه جيره خواران از آزادي خواهان تمييز داده خواهند شد.

ايدون باد.

SAEED گفت...

پخش فيلم Behind Enemy Lines سه شنبه 15تير ماه 1389از شبكه GEM CLASSIC

براي اطلاعات بيشتر به لينك زير مراجعه كنيد:
http://mtrpersian.blogfa.com

ارشك گفت...

پس از اينكه شبكه ي طپش بعد از قطع و وصل هاي بسيار ، با كيفيت تصويري بسيار نامناسب و عنوان جديد Ti ، نيز مشكلات بينهايت به جمع كانال هاي ماهواره اي بازگشت ، گمان ميرود بار ديگر بايد شاهد قطع و وصل شبكه ي جام جم اينترناشنال باشيم و شايد يك روز اين شبكه را هم با نام Ji ! ببينيم. !!!!!!

بهرصورت شبكه هاي ايراني مانند موريانه تكثير ميشوند و با سيل ها و طوفان هاي عجيب و غريب هم محو ميشوند ! اما دريغ از يك شبكه كه بتوان براستي آنرا يك رسانه ناميد !

شبكه ي پارس از 2 فرستنده ي ماهواره اي خود قطع شده است و هيچكس ديگر حتي يادش نمي آيد كه روزي بيننده ي اين شبكه هر چند با كيفيت تصوير بسيار بسيار بسيار بدش بوده است

نميدانم راديو صداي ايران چه شده است ؟
وين تي وي چرا بطور كامل تعطيل شد!؟ ،
بسيار رسانه هاي شنيداري و ديداري ديگر چه شده اند و چه مي شوند !؟!

اما خوب مي دانم كه ما مخاطبان هم بي تقصير نيستيم و نبوده ايم...

كاش روزي رنگ ثروت و آزادي بر ما ايرانيان نمايان شود.


راستي :

( 18 تير زنده تر از هميشه ، رسانه باشيم )

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست