IRANSAT NEWS

۰۱ دی، ۱۳۸۸

بي بي سي فارسي به نايلست بازگشت


با توجه به نفوذ و قدرت بريتانيا بسيار موجب تاسف است كه جمهوري اسلامي به راحتي پخش برنامه هايش را در هاتبرد مختل ميكند و اين شبكه مجبور به قطع برنامه ها شده و مدير اين شبكه نيز اعلام ميكند كه ما در برابر اين عمل ناتوانيم.

در حالي كه رسانه صداي امريكا با توجه به سطح پايين برنامه سازي و گرافيك تصويري نسبت به بي بي سي فارسي جمهوري اسلامي توانايي قطع كردن برنامه هاي ان را ندارد.
به دليل اينكه ميزان سيمبل فركانسش به 4 رقمي كم شده كه پارازيت مستقيم به ماهواره نميتواند سيگنالش را مختل كند.

همچنين از دو فركانس قوي در هاتبرد و با حدود 21 كانال راديو و تلويزيوني در يكي از فركانس ها پخش ميشود.

تنها راهي كه بي بي سي براي مقابله با پارازيت در اختيار دارد پخش از دو فركانس در هاتبرد و همچنين پخش از نايلست و عربست مي باشد.

بي بي سي و با داشتن چندين كانال راديو تلويزيوني برون مرزي خود نداشتن ترانسپاندري از خود در ماهواره اي كه تمام مردم فارسي زبان و... ان را مشاهده ميكنند يك عيب بسيار بزرگ به حساب مي ايد.

پخش برنامه هاي بي بي سي از نايلست نيز دوباره اغاز شد.

مشخصات دريافت:

Nilesat @7 Drg West

frq:10757

pol:ver

smbl:27500

ch name:bbc persian


نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam. az 2 rooz pish rooye bishtare shabake haiy ke rooye Nilesat hastand parazit oftade. makhsoosan MBC haa :((

ستاره گفت...

عالیه ما تو شیراز رو نایلست خیلی خوب داریمش

ستاره گفت...

عالیه ما تو شیراز رو نایلست خیلی خوب داریمش

ناشناس گفت...

لطفا من از شما عاجزانه تقاضا دارم که هر وقت کانل euro news فارسی شد حتما ما را خبر کنید و در وبلاگ خود بنویسید تا ما باخبر شویم . با تشکر از شما .

KEIVAN گفت...

ناشناس1:

احتمالا اگه هاتبرد صاف بگيره تنظيم ديشتون بهم خورده يا پارازيت محلي هستش.
.......
ستاره خانم:

اوكي عزيزم .....ايشالله همه كانال ها را داشته باشي.

......

ناشناس 2:

چشم حتما كه اعلام ميكنم مگه ميشه كه كه اعلام نكنم!!
خواهش ميكنم وظيفه امه.

ناشناس گفت...

سلام دوستان بیایید همه با هم به بی بی سی ایمیل بزنیم و ازشون بخواهیم تحت هر شرایطی در ماهواره نایلست باقی بمانند چون این ماهواره به خوبی در ایران دریافت می شود و در مناطقی که هاتبرد پارازیت دارد از طریق نایلست به خوبی دریافت می شود در ضمن امیدوارم هر چه زودتر یورونیوز سرویس ترجمه فارسی را راه اندازی کند و هم در هاتبرد و هم در نایلست به صورت فارسی پخش شود

KEIVAN گفت...

ناشناس عزيز بسيار فكر عالي هست..

نايلست يكي از بهترين ماهواره ها در ايران هست كه پخش بي بي سي در اون ضروري هست از دوستان ديگه هم خواهش ميكنم اين كار را بكنند....

ناشناس گفت...

gha ma diroz ye finder vasat rah dish gozashtim to hotbird bbc ba in hame parazit saf migereft bebin in rah elmi hast ya na

ناشناس گفت...

vali ma na bbc ro roo Nilesat darim na MBC haa ro ke hich vaght rooshoon parazit nabood:(( dishemoon ham aslan moshkeli nadareeeeee:(( :((

KEIVAN گفت...

ناشناس حتما اون لحظه اي شما وصل كردي قدرت پارازيت كم شده...

يا قطع شد...

نه فايندر هيچ تاثيري نداره اگه داشت ميگفتم...به همه.
قربونت.عزيز
////////////////////
ناشناس:

خوب عزيزم اين پارازيت هست ديگه ......

به جاي نايلست براي ام بي سي ها ديش را تنظيم كنيد روي عربست.

ناشناس گفت...

من تو نایلست شبکه رو پیدا کردم ولی یه مشکل هستکه تصویر ندارم فقط صدا دارم تصویر من همون چیزی رو هاتبرد بود رو نوشته چیکار کنم اخه؟

ناشناس گفت...

سلام کیوان جان اول ممنونم بالت وبلاگت بعد میشه یه لطف کنی بهم بگی که با دیش هاتبرد کدوم ماهواره ها را با قیچی میشه بگیرم ؟
کانال های مولتیویژن الان از کدوم مسیر میشه بگیرم ؟

ناشناس گفت...

سلام کیوان جان اول ممنونم بالت وبلاگت بعد میشه یه لطف کنی بهم بگی که با دیش هاتبرد کدوم ماهواره ها را با قیچی میشه بگیرم ؟
کانال های مولتیویژن الان از کدوم مسیر میشه بگیرم ؟

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست