IRANSAT NEWS

۱۶ آذر، ۱۳۸۸

راديو پرشين وراديو اريامهر در هاتبرد زده شد


صداي تنها رسانه هاي مردمي كه از يك فركانس در هاتبرد به سوي ايران پخش ميشدند با ارسال پارازيت در بعد ظهر 16 اذر قطع شد/ راديو پرشين به مديريت سعيد قائم مقامي و صداي تلويزيون اريامهر به مديريت سعيد سكويي.


ميتوان گفت تنها رسانه هايي كه از صبح 16 اذر در هاتبرد به تريبوني براي مردم تبديل شده بودند اين رسانه ها بودند/ به احتمال زياد نخستين هدف اين پارازيت قطع شدن راديو پرشين بوده است.

ولي همچنان صدا و تصوير تلويزيون كانال يك در ايران از يوتلست پخش ميشود:



Sat:Eutelsat W2m
زاويه قرارگيري ديش :3 درجه شرقي
فركانس:11473
پلارازايسيون:عمودي
نرخ سيمبل :27500
MAA TV

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۴ نظر:

KEIVAN گفت...

testing

داریوش گفت...

اکنون بهترین زمان برای آمدن تمام رادیوها و تلویزیون های واقعا مردمی
بر روی ماهواره ی یوتل ست دبلیو 2 ام
است .

چرا که در صورت ارسال پارازیت بعلت تک فرکانس بودن تمامی شبکه ها ، جلوگیری از تاثیرش برای مردم بسیار ساده تر است و عملی تر تا اینکه مردم با چندین فرکانس پارازیت دار روبرو باشند.

تنها راه حکومت قطع کامل فرکانس است که آن هم بدلیل اینکه کل یک فرستنده قطع میشود ، رسوائیش بسیار برای رژیم گران تمام میشود.

اکنون این سوال پیش روی ما است که رسانه ها واقعا این موضوع را نمیدانند ! یا اگر میدانند چرااقدامی انجام نمیدهند تا هم خود و هم مخاطبانشان را نجات دهند از سرگردانی.!؟

مطمئن باشید که اگر چندین رادیو و تلویزیون سیاسی و مردمی با یکدیگر بر روی این فرکانس و ماهواره قرار گیرند مردم هم این ماهواره را خواهند شناخت و کم کم به یک مکان مبارزاتی برای مقابله بارژیم تبدیل میشود.

امید که شما هم این موضوع را به آنها گوشزد کنید.

KEIVAN گفت...

البته كه داريوش شما درست ميگي!

با اين مشكلات هاتبرد تنها راه يوتلست ...غير از اين راهي نيست..

ناشناس گفت...

من می خواهم w6و w2m را با هم روی یک دیش داشته باشم حتما توضیحی کامل بر روی سایت منتشر کنید

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست