IRANSAT NEWS

۱۱ آذر، ۱۳۸۸

تلويزيون پارس به صورتي تصويري به هاتبرد بازگشت



شبكه پارس به صورت تصويري به هاتبرد بازگشت اين شبكه تصوير خود را از طريق فركانس راديويي با پي اي دي جديد فعال كرده است.

ممكن است تصوير به اشتباه رسيور در كانال راديويي پخش شود.

همچنين ممكن است با سرچ دستي قابل دسترسي نباشد براي دريافت:

با وارد كردن پي اي دي هاي زير تصوير پارس را دريافت نماييد

Frq:11411
Pol:H
Smbl:27500

مشخصات ويديويي در فركانس راديو:
Pid video:2104
Pid audio:2311
Pcr pid:2104

با تشكر از شهريار

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com






۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

testing

ناشناس گفت...

testing

ناشناس گفت...

test3

مونا گفت...

LIVE CHANNEL TV باید فرکانس خود را تغییر دهد 11642 در بسیاری از مناطق قابل دریافت کامل نیست.

TOP TV که قرار است بزودی برنامه هایش را از فرکانس 11642 هات برد آغاز کند هم باید این موضوع را در نظر بگیرد.

TASVIR E IRAN TV & KOMALA TV باید از فرکانس 11471 دل بکنند ، این فرکانس دیگر در ایران همانند تل استار 12 عمل میکند !

11200 تا چندی قبل فرکانس خوبی بود اما دیگر نه ، پس EBC.1 TV هم باید کمی به فکر باشد.

PARS TV به هیچ عنوان بصورت تصویری بر روی 11411 هات برد قرار نگرفته ، تنها از لیست رادیوها به لیست تی وی ها نقل مکان کرده تا شنونده ی بیشتری را جذب کند .

NEW CHANNEL TV فرکانس بسیار خوبی را این بار انتخاب کرده است ، در حال حاضر تبلیغات کمپانی فرستنده در حال پخش است ، که احتمالا روز 5 شنبه تصویر شبکه ی کانال جدید جایگزین میشود.

KEIVAN گفت...

موناي عزيزم:

بله 11642 فركانس خوبي نيست و با كوچكتريت پارازيت قطع ميشود.

..........

درباره شبكه هاي تصوير ايران و كومله بايد بگم اونها بايد هنگام با تلويزيون هاي ديگه عمل كنند همه قرار دادشونو با اين كمپاني بستن اينا ادامه دادن..
............
درباره پارس اين مشكل رسيور هست مونا جون چون پي اي دي ويديو بهش اضافه شده خيلي رسيورا دريافت نميكنن

پي اي دي ويديو و صوتي را دستي وارد كني اگه برات ميارش.

رسيورت بايد اين قابليت را داشته باشه.

KEIVAN گفت...

خانم مونا خانم:

عزيز من چرا بايد شرم بكنم؟؟

وقتي خود شبكه وين ازش پرسيدم در ايميل همچين گروهي به شما وابسته هست و از سوي شما در اينترنت فعاليت ميكند و انها هم به شدت اين را تكذيب كردند..

و گفتند ما با هيچ شخص و گروهي همكاري به هيچ صورت نداريم

شما توقع دارين من با كساني كه يك ماه بود دروغ ميگفتند همكاري كنم؟؟؟

هاا جواب من را بدين لطفا كه اگه شما جاي من بوديد چه ميكرديد..

////////////////

درباره اين وبلاگ وقتي افرادي مثل ميلاد و ... ميان با اسم هاي مختلف تو وبلاگ من فحش ميدن يا اف ميزارن تو ايميلم وروز نميشه كه اين كار و نكنن و خودشون را وابسته به سهند ميدونن و هر چرندي از دهنشون در مياد..

بخاطر چي؟؟؟ بعد از 7 سال يه وبلاگ اومده ميتونه باهاش رقابت كنه...

شما توقع دارين من بشينم نگاه كنم؟؟

//////////////

شما توقع دارين من مثل اينا از يك رواني تمام عيار با نام شهرام همايون اطاعت كنم و زير پرچم اون و بخاطر مشهور شدن وبلاگم و دو بار اسم من را تو تلويزيونش ببره بيام از هدف هاي اون كه بچه هاي ايران و تك تك به كشتن ميده حمايت كنم؟؟

يا بخاطر تحريكات اين مردك كه روي هم تو ايران 100 نفر الان بيننده نداره كسي شكنجه و زنداني و كشته بشه؟؟

اينا خيال پراواز هاي بلند و ميكنن و خيال ميكنن خيلي اين يارو رو تو ايران ميبينن.......

در صورتي كه من با اكثر مردمي كه ارتباط دارم و ميپرسم هيچ كس اصلا نميدونه كانال اين يارو كجا پخش ميشه..

راديو هم كسي ديگه گوش نميده...

پس يك خورده اگر فكر ميكردين اين حرفا رو نميزدين.

KEIVAN گفت...

درباره اون ناشناسي كه اون فحش ها را به من داد :

ناشناس جون

تو كه اين همه فحش دادي تو چند پست قبلي كه من درباره سهند گذاشته بودم ...

واقعا از ايراني بودنت خجالت بكش ...

اين همه فحش به من دادي چي بهت دادن؟؟

پول بهت دادن؟؟؟

چه تاثيري روي من گذاشت؟؟؟؟

ادم قبلي بودم و هستم ../گر اونچه ميگي كسي من را نميشناسه ولي از خودت خجالت بكش...

كاش سواد داشتي كه بتوني با يك كلوم حرف من و متقاعد كني نه اينكه فحش بدي ..منم تا ميبينم فحشه توجهي نميكنم و ميرم.....

همين فحش هايي تو بلدي من بهترش و بلدم بدم ...همه بلدن ...

حتما هم برو كرمان من را ببين.....

ناشناس گفت...

به این مزدور زنگ بزنید این اقا ادعا می کند که رادیو پرشین
اقای سعید قائم مقامی شنوده ندارد

شماره اش را اعلام کرد در رادیو که ببینه کی چقدر رادیو شنوده دارد.
از تلفن عمومی زنگ بزنید 09352566328

ناشناس گفت...

به این مزدور زنگ بزنید این اقا ادعا می کند که رادیو پرشین
اقای سعید قائم مقامی شنوده ندارد

شماره اش را اعلام کرد در رادیو که ببینه که چقدر رادیو شنوده دارد.
از تلفن عمومی زنگ بزنید 09352566328

پسر شیراز گفت...

وبلاگ قبلی من فیلتر شده ادرس جید اینه لینکمو عوض کن
http://shzboy.mihanblog.com/
پیام رو بعد پاک کن مننون از شما و شما هم لینک میشید پس بهم خبر بدید ممنون از شما

مهران همتی گفت...

آقای عصب ( کیوان )

با با جان برو وبلاگ نویسی بیاموز مگو چیست علم ...

دوتا خبر درباره ی پارس دادی و کانال جدید که هر جفتشون بدرد عمه ی عزیزت می خوره و جفنگیاتی بیش نیستند

تو بدرد پاسبونی میخوری بیشتر

از یه طرف همرو محکوم میکنی

از یه طرف دست شیادها و کلاه بردارها رو رو می کنی

از یه طرف دایه ی مهربان تر از مادری ...

راستی ! اصلا تو آدمی !؟

لی لی یگانه گفت...

1- دوستان این 2 تا وبلاگ هممون رو سر کار گذاشتند

2- دوستی که پخش زنده رو گفتی ، میذاشتی 5-4 سال دیگه میگفتی عمو جون ! وقتی خبر میدی که 2-3 ساعت از پخش گذشته !

3- بیخودی رسیورهاتون رو دست کاری نکنید که هیچ تاثیری نداره

4- پارازیت حکومت تقربا تمام رسیورها رو در تهران فلج کرده ! بعد دوستان اطلاعات الکی و بی فایده میدند به جای یه راه کار غیر از فویل و دیوار چینی و بتون ریزی !!! که لا اقل تاثیر داشته باشه ...

5- به نطر شما پیدا کردن یک فرکانس تو نایل ست یا تل استار چند قرن وقت لازم داره که پارس تی وی هنوز داره صدا پخش میکنه تو هات برد ؟!

* گیر بازی این حکومت و طرفدارانش نیفتید ، منتظر همتون در 16 آذر هستم *

ناشناس گفت...

Ahmagh

ناشناس گفت...

کانال جدید که روی هاتبرد نیست روی فرکانسی که گفتید هم نیست

KEIVAN گفت...

مهران همتي:

تو وقتي از رسيور و ماهواره هيچي نميفهمي و ادعا داري تقصير من چيه؟؟

مردك وارد نيستي حرف طيادي نزن...

خنگ/ پارس راديويي پخش ميشد الان پي اي دي ويديو روي همون فركانس 11411 فعال شده كه با پي اي دي راديويي صداش مياد ...

يعني 2311 audio هست كه 2104 ويديو اضافه شد حالا بعضي رسيور ها تشخص نميدن و بدون تصوير ميارنش روي قسنت تي وي ..... (((بعضي رسيور ها))
///////////////
لي لي يگانه:

اگه ما سر كارتون ميزاريم چرا گوش به حرفامون ميدين

بريد يه جايي تو اينترنت كه با اگهي ها سر كارتون بزارن...

شما وارد نيستي خانم....

رسيور بايد اين امكان را داشته باشه كه پي اي دي بزني روش وقتي يه تلويزيوني اينجوري تصوير برگردونه اين مشكلات پيش مياد كه با زدن پي اي دي درست ميشه...

من هم الان پارس را تلويزيوني بدون هيچ مشكلي ميگيرم...پس مشكل از رسيورت يا خودت بلد نيستي..

PID VIDEO:2104
PID AUDIO:2311
(PCR PID:2104

MANUL سرچ را بايد روي 11411 اينجوري وارد كنيد تا تي وي براتون بياد....

صدا تصوير پارس هم چون اينجوري برگشته با هم مچ نيستن...

اگر هم بلد نيستين به كسي بگين كه از شما وارد تر باشه...چون هر رسيوري طرز ورود پي اي دي فرق ميكنه من نميتونم براي همه توضيح بدم...

KEIVAN گفت...

كانال جديد هم شبكه اش اومده ولي صدا تصوير لينك ست روش هست

11662

ناشناس گفت...

وقعا خجالت داره همه میدونن شهرام همایون تو ایران چقد طرفدار داره مرک بر کسانی ک میخواهند بی مردم اختلاف بندازند درود بر شهرام همایون ما هستیم ږږ

ناشناس گفت...

وقعا خجالت داره همه میدونن شهرام همایون تو ایران چقد طرفدار داره مرک بر کسانی ک میخواهند بی مردم اختلاف بندازند درود بر شهرام همایون ما هستیم ږږ

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست