IRANSAT NEWS

۱۷ مرداد، ۱۳۸۹

اطلاعیه وبلاگ


دوستان با توجه به نظر سنجی انجام شده از شما در این وبلاگ که تصمیم بر ان شد که وبلاگ ما و ایران ستلایت با همکاری هم در یک مکان مستقر و کار کنیم و با توجه به استقبال شما از این ایده بر ان شدیم که وبلاگی مشترک ایجاد کرده و فعالیت ها را به صورت همه جانبه تر و حرفه ای تر پیش ببریم در پی اتخاذ این تصمیم این ادرس برای مدتی پس از راه اندازی وبلاگ جدید اپدیت میشود و سپس برای همیشه از این مکان به سیستم دیگری منتقل میشود همچنین وبلاگ کنونی ایران ستلایت هم مدتی کوتاهی پس از راه اندازی وبلاگ جدید اپدیت خواهد شد.

ادرس های جدید ما به زودی اعلام میشود.

هدف ما دسترسی اسان تر و بدون مشکل بخصوص مردم داخل ایران به وبلاگ است.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام یکی شدن و حرفه ای شدن وب سایتتون تبریک می گم با ارزوی بهترین ها برای شما دوست خوب من ناشناس از اصفهان هستم همون ادمی که هی راجب ماهواره ازتون سوال می پرسید راستش این اواخر روم نمی شد با نام اصلی یعنی همون نا شناس از اصفهان مطلب بنویسم مخصوصا دفعه پیش که نوشته بودید امیدوارم اینو بخونی و تحت تاثیر قرار بگیری معلوم بود از دستم حسابی کلافه بودی البته حقم دارید شایدم پیش خودتون گفتید این با با چقدر خنگه البته من ادم کنجکاوی هستم و به ماهواره علاقه زیادی دارم اخرین سوالم هم که راجب ماهواره نایلست و هاتبرد بود به خوبی جواب دادید بازم ممنون از این که گفتید بازم سوال بپرسم تشکر می کنم به هر حال من همونطور که گفتم روزی دو سه بار به این وب سایت سر می زنم و تحت نام نا شناس برای شما پیغام می گذارم فکر کنم از بس پیام های منو خوندید دیگه از نوع کلام بفهمید منم راستی این بابا فرشته ازادی منو با یکی دیگه از مشهد اشتباه گرفته بود وقتی ادرس سایت سهند ازش پرسیده بودم والا من مشهدی نیستم ولی همه بچه های ایران از جمله مشهدی ها رو دوست دارم

فرشته آزادي گفت...

كيوان:تااونجايي كه من ازحرفات فهميدم دليل شما فحاشي وبي هدف بودنه اين رسانه هست درسته?
درباره اون فحاشي به ديد شمابستگي داره واگه به رسانه اي حمله ميكنه بادليل ومدرك ثابت ميكنه, حالا ايناروولش شماميگي روش مبارزه رنگارنگ مسخرست:ديوارنويسي,اسكانس نويسي,بزنوديده نشو,متحدشوديده نشو,
دوست,من همين روش هاي بي خطري كه الان گفتم قدم هاي اول رنگارنگ
هست ولي مردوم به حدي ازجمهوري اسلامي ميترسن كه همين كارهاي ساده روبه زورانجام ميدن,تظاهراتي كه گفتي.اين افراددارودسته خودرژيم هستن كه ميان توخيابونا كه مابهش ميگيم امت خر.خلاصه ملت مااهل جنگو دعوانيستن واون 8سال جنگ تحميلي ايران وعراق روهم,يامردوم,رو به زوربه جنگ ميبردن,يا اين آخونداكه واسه جذب نيرو باحرفاشون مردوم روخرميكردن,اين رژيم باكمك اين رسانه هاي وابسته بي بي سي,صداي امريكاويه رسانه جديدديگه كه مال همين اصلاح طلباهست RASATV.ميخان اين موسوي روباكمك اين امت خرقالب ملت ايران بكنن.توآينده دوباره بايدشايدتظاهرات امت خرسبزاباشيم,توفكرميكني مردوم ايران بيكارهستن كه بخاطراين موسوي بي وجودبيان توخيابونا,FA

ناشناس گفت...

اقا کیوان تقریبا چند ماه پیش در وب سایت شما خبری مبنی بر اغاز به کار مجدد تلویزیون nitv به مدیریت ضیا اتا بای بر روی ماهوارهgallexy 19 برای امریکا و کانادا منتشر شد میخواستم بدونم این رسانه هنوز به کار خود ادامه میدهد و در حال پخش می باشد اگه بشه به اون بگید روی یوتل ست دبلیو سه ا بیاد هر چه باشه این اولین تلویزیون فارسی زبان ماهواره ای بود ما از اون خاطرات زیادی داریم راستی از تلویزیون اریا مهر چه خبر اگه خبری دارید لطفا بنویسید ناشناس از اصفهان

فرشته آزادي گفت...

كيوان:ضمنلامن توگوگل دنبال مطالب قديمي ايرانست گشتم,ومتوجه شدم نظرهاي شما درباره رنگارنگ بانظرات الان من كاملافرق داره وچهره ي واقعايي ميلاد1روهم,شناختم آخه اين ميلادخيلي ازادب صحبت ميكنهFA

فرشته آزادي گفت...

ناشناس ازاصفهان:سلام,موفق شدي واردوبلاگ سهندبشي,

KEIVAN گفت...

ناشناس اصفهان:
نه عزیزم اصلا هم کلافه نشدم اگه ممکنه تند جواب دادم احتمالا سرم شلوغ بوده وگر نه خوشحال هم میشم سوال بپرسی.
فرشته ازادی:

همون طوری بهت گفتم من از تو بیشتر این رسانه را میشناسم عده ای از مردم از زمانی که این یارو داور ارتش ملی را راه انداخت شناختینش.
اره رسانه فحاشی و لات بازی و بزن بهادری و مدیرشم بسیار فرد لات و بی خانواده و بی ادبی هست که از رسانه ای که درسراسر دنیا پخش میشه چنین حرف های رکیکی میزنه ....
اول ادب و شخصیت و بعد مبارزه کردن بی ادبی دلیل بر این نمیشه که این یه ادم مبارز با جمهوری اسلامی هست...
همه میدونن . تو هم میدونی . کل مردم هم میدونن که داور یک فرد بی شخصیتی هست همین نظر سنجی فقط تا کنون یک نفر به رنگارنگ رای داده اون هم خود شما هستی.
طرز مبارزش تبلیغ شبکه خودش و فرکانسش هست حالا روی پول بنویسن رنگارنگ . روی در و دیوار بنویسن رنگارنگ چی میشه؟؟ این همه نوشتید 18 ماه پیش که رنگارنگ روی هاتبرد بود همه نوشتید چی شد؟؟؟کوچکترین تغییری ایجاد شد؟؟از بس این رسانه برابر جمهوری اسلامی بی ارزش هست اخرین شبکه سیاسی بود که در هاتبرد زدنش...
بار دیگه هم بهت میگم لات بازی هیچ کاری نداره و با لات بازی و فحاشی نمیشه مبارزه کرد....
شهرام همایون . امیر شجره و... تلویزیون ها که از نظر شما بد هستند (من هم تایید شان نمیکنم) حداقل ادب و شخصیت دارن.......
شغل من به گونه ای هست بسیار زیاد در جامعه هستم ..خیلی زیاد با انواع و اقسام مردم در ارتباطم اسم رنگارنگ میاد همه میگن برو بابا بنداز بیرون مردیکه لات فحاش رو...
ولی یک بار نشد کسی بگه همایون حرف زشتی زده.
امیدوارم فکر کنی روی حرفام کور کورانه از یک عده لات بی سر پاه طرفداری نکنی که همه میشناسن کی هستن.

ناشناس گفت...

فرشته ازادی نه متاسفانه نتونستم وارد وبلاگ سهند بشم لطفا راهنمایی کن

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست