IRANSAT NEWS

۰۴ شهریور، ۱۳۸۹

شبکه امید ایران در هاتبرد

شبکه امید ایران به مدیریت نادر رفیعی که مدتی است از ماهواره هاتبرد قطع شده بود از فرکانس جدیدی در این ماهواره به صورت تست کالر بار روی ایر رفته است ولی هنوز صدا و تصویر این شبکه متصل نشده است.
مشخصات جدید دریافت:
Sat:Hotbird
Frq:11470
Pol:V
Smbl:27500
Ch name:Omide iran
نویسنده این مطلب:کیوان

۶ نظر:

ناشناس گفت...

شبکه جدید ایرانی به نام Tehran Tv

این شبکه ابتدا در اوایل ماه آینده از طریق




ماهواره ی Galaxy 25 برای ایرانیان مقیم آمریکا




و کانادا و سپس از طریق یکی از ماهواره های




پوشش دهنده ی اروپا و ایران برای هم میهنان




داخل کشور به روی ایر خواهد رفت.

ناشناس گفت...

اطلاعیه رسمی تلویزیون رسا: ابتدا به تل استار12 می رویم





تلویزیون رسا در اطلاعیه ای غیر منتظره از طریق صفحه فیس بوک رسمی خود اعلام کرد این شبکه ابتدا پخش برنامه های خود را بر روی ماهواره Telstar12 آغاز می کند و سپس در صورت کمک های مالی مردمی به ماهواره های دیگر از جمله یوتلست W3A نیز خواهد رفت.
این تصمیم در حالی از سوی تلویزیون رسا اتخاذ می گردد که ماهواره تل استار12 از نظر تعداد بیننده در پایین ترین سطح نسبت به ماهواره های دیگر قرار داشته و به دلیل موقعیت و زاویه دیش دریافت آن در ایران اغلب غیر ممکن است. برخی از شبکه های خبری-سیاسی که زمانی برنامه های خود را بر روی این ماهواره پخش می کردند اینک به Eutelsat W3A منتقل شده اند و تل استار12 حتی بینندگان سابق خود را از دست داده است.
با این توضیح بنظر نمی رسد راه اندازی تلویزیون رسا در ماهواره تل استار12 جز تعداد محدودی بیننده مجهز به دیش های گردان و آن هم برای بخشی که پارازیت های محلی سیگنال ضعیف این ماهواره را قطع نکرده باشد مورد توجه قرار گیرد.

SAEED گفت...

کانال ایرانی جدیدی با نام top movies بر روی ماهواره نیلست شروع بکار کرد
این شبکه به جای کانال جدید در نایلست امده.
10873
27500
v
3/4
عکس از این شبکه:
http://www.tehranpic.net/images/9vx2ldeg3m82c05kewge.jpg

SAEED گفت...

سلام کیوان عزیز این مطلب رو من در isn گذاشتم ....نظر شما رو هم می خواستم بدونم...


باز این نادر رفیعی چرت و پرت گفت...نمی دونم کی ما از دست این مدیران تلویزیون احمق راحت میشیم...میگه من بهترین برنامه هارو پخش کردم...بعدش میگه این سریالهای در پیت و موزیک ویدئوهایی که چند تا باسن نشون میدن چی کار کردن....درباره شبکه های پی ام سی و فارسی 1 و جم و...چند شبکه فیلم و موزیک صحبت کرد....میگفت اینها کاری نکردن برای ایران و ایرانی...من برنامه هایی گذاشتم درباره اعتیاد و فحشا ...یکی نیست بگه اقای نادر رفیعی از این برنامه ها هم جمهوری اسلامی تو شبکه هاش میذاره... که چی...مثلا کاری تا حالا انجام گرفته...دیگه فحشاو اعتیاد نیست ...بدتر شده بهتر نشده...برو روزیتو خدا جای دیگه بهت بده.... نظر من اینکه از کمک و صحبت کردن درباه این شبکه برای بهتر شدن برنامه هاشون رهیز کنیم و برعکس کاری که این چند ساله نکردیم رو انجام بدیم ان هم تخریب این شبکه ها و نابودی هرچه زودتر این نوع شبکه ها....هر چی ما میگیم وضعیت عوض شده اقایون مدیران شبکه به فکر بهتر شدن و پر محتوا شدن برنامه هاتون باشید برعکس از خودشون تعریف میکنن....

ناشناس گفت...

سلام.یه سوال داشتم:
من روی یه دیش هاتبرد وعرب ویوتلست داشتم.الان دو روز که تمام کانال های یو تلست پریده و فقط صبح ها ساعت 6 یک ساعت وصل میشه.
میخواستم بپرسم اگه پارازیت پس چرا هاتبرد و عرب قطع نمیشه

KEIVAN گفت...

سعید:

دوره این جور شبکه ها مثل طپش . امید ایران و.. دیگه برای همیشه تموم شده و دیگر تمام بیننده هاشونو از دست دادن و دیگر مخاطبی ندارند .

باید این چرندیات را بگویند ..مگه خود امید ایران باسن و سینه و موزیک ویدیو پخش نمیکنه؟

باید صبر کرد کم کم این شبکه ها تعطیل میشوند باید سعی کرد که بازرگانان اگهی ها تماس بگیریم و از دادن اگهی به این شبکه ها جلوگیری به عمل اوریم...

...

ناشناس:
احتمالا قیچی تکان خورده بهتر است یکبار مستقیم وصل کنی و تستش کنید.

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست