IRANSAT NEWS

۰۴ خرداد، ۱۳۸۹

بي بي سي فارسي از هاتبرد روي اير رفت


شبكه فارسي بي بي سي بار ديگر از فركانس جديدي در هاتبرد روي اير رفت اين شبكه مدت ها پيش به دليل ارسال پارازيت از سوي جمهوري اسلامي به فركانسش در هاتبرد قطع شده بود.

مشخصات دريافت:
Frq:11623
Pol:V
Smbl:27500
Chname:BBC Persian

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۲۰ اردیبهشت، ۱۳۸۹

بررسي تلويزيون فارسي 1



تلويزيون فارسي 1 كه هم اكنون به يكي از مشهور ترين و پر طرفدار ترين تلويزيون هاي فارسي ماهواره اي تبديل شده است حدود كمتر از يك سال است كه برنامه هاي خود را اغاز كرده اين شبكه در نخست به دليل دوبله بد با استقبال چنداني روبه رو نشد ولي بعد از مدتي و با پخش سريالي با نام (ويكتوريا) محبوبيت زيادي بين ايرانيان براي خود ايجاد كرد.

رفته رفته بيننده هاي سريال هاي داخلي شبكه هاي جمهوري اسلامي به اين شبكه روي اوردند و از بيننده هاي محدود اين شبكه ها باز هم كاسته شد به جرات ميتوان گفت كه اين شبكه از نظر فيلم و سريال دوبله حرف اول را در بين تمام شبكه هاي فارسي زبان ميزند.

برنامه هاي اين شبكه با ايجاد افكار و انديشه هاي ازاد و دموكراتيك و كنار زدن بحث هاي خشك و عقب افتاده ديني در ايران تحولي انجام داد و انجام ميدهد كه جمهوري اسلامي به شدت از ان وحشت دارد و اين شبكه را شبكه اسرائيلي و به قول خودشان(صيهونيستي) معرفي ميكنند و شايعاتي ايجاد ميكند كه شايد از محبوبيت اين شبكه كم شود ولي برعكس اتفاق مي افتد.

مشخصات دريافت فارسي1:
Sat:Hotbird
Frq:11137
Pol:H
Smbl:27500
Ch name:Farsi 1

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۱۷ اردیبهشت، ۱۳۸۹

تلويزيون صداي امريكا به هاتبرد بازگشت



تصوير و صداي شبكه صداي امريكا از فركانس اختصاصي اش كه مدتي پيش به علت ارسال پارازيت قطع شده بود به اين فركانس در هاتبرد بازگشت در اين فركانس راديو فردا نيز پخش ميشود.

پخش صداي امريكا از ماهواره هاي تلستار12/ نايلست / يوتلست / عربست / و اسياست نيز همچنان ادامه دارد.

مشخصات دريافت صداي امريكا:
Sat:Hotbird
Frq:12242
Pol:v
Smbl:3700
Ch name: PNN

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست