IRANSAT NEWS

۲۰ اردیبهشت، ۱۳۸۹

بررسي تلويزيون فارسي 1



تلويزيون فارسي 1 كه هم اكنون به يكي از مشهور ترين و پر طرفدار ترين تلويزيون هاي فارسي ماهواره اي تبديل شده است حدود كمتر از يك سال است كه برنامه هاي خود را اغاز كرده اين شبكه در نخست به دليل دوبله بد با استقبال چنداني روبه رو نشد ولي بعد از مدتي و با پخش سريالي با نام (ويكتوريا) محبوبيت زيادي بين ايرانيان براي خود ايجاد كرد.

رفته رفته بيننده هاي سريال هاي داخلي شبكه هاي جمهوري اسلامي به اين شبكه روي اوردند و از بيننده هاي محدود اين شبكه ها باز هم كاسته شد به جرات ميتوان گفت كه اين شبكه از نظر فيلم و سريال دوبله حرف اول را در بين تمام شبكه هاي فارسي زبان ميزند.

برنامه هاي اين شبكه با ايجاد افكار و انديشه هاي ازاد و دموكراتيك و كنار زدن بحث هاي خشك و عقب افتاده ديني در ايران تحولي انجام داد و انجام ميدهد كه جمهوري اسلامي به شدت از ان وحشت دارد و اين شبكه را شبكه اسرائيلي و به قول خودشان(صيهونيستي) معرفي ميكنند و شايعاتي ايجاد ميكند كه شايد از محبوبيت اين شبكه كم شود ولي برعكس اتفاق مي افتد.

مشخصات دريافت فارسي1:
Sat:Hotbird
Frq:11137
Pol:H
Smbl:27500
Ch name:Farsi 1

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

خبرگزاري آريا- شبکه تلويزيوني «فارسي1» در راستاي ترويج نام جعلي خليج «ع ر ب ي» که از اهداف مغرضانه برخي کشورهاست همايشي را با عنوان جعلي خليج «ع ر ب ي» برگزار کرده است.
به گزارش خبرنگار ويژه خبرگزاري آريا شبکه ماهواره اي صهيونيستي «فارسي1» که اين روزها با دوبله و پخش سريال هايي با مضامين غير اخلاقي و جهت گيري هاي خاص اجتماعي، به طور هدف مند و مشخص سعي در تخريب فضاي فرهنگي خانواده هاي ايراني دارد، در اقدامي خلاف منافع ملي ايران و طبعا منطقه، سعي کرده با برگزاري همايشي با موضوع بازشناخت خليج «ع ر ب ي» به جاي «خليج فارس» زمزمه هاي جديدي را پيرامون اين دروغ بزرگ از نو مطرح کند تا ميان ايران و کشورهاي حوزه خليج فارس اختلاف ايجاد کند.
شنيده ها حاکي است «رابرت مورداک» صاحب شبکه «فارسي1» در ماه مارچ ميلادي جاري در ديداري با مقامات برخي کشورها، طرح اوليه برگزاري اين همايش را ترسيم کرده بود.
اين گزارش حاکي است طي مذاکرات اين نشست مقرر شد که در ازاي اين اقدام ضد ايراني زمينه هاي حمايت مالي کلان از شبکه «فارسي1» فراهم شود.
گفتني است شبکه تلويزيوني «فارسي1» شبکه اي وابسته به صهيونيستها و متعلق به يک سرمايه دار يهودي استراليايي-امريکايي تبار به نام «رابرت مورداک» است که در محافل رسانه اي غرب به دليل دارا بودن شرکت هاي متعدد رسانه اي و مجلات پر تيراژ با مضامين غير اخلاقي تحت عنوان امپراطور رسانه اي شهرت دارد.
اين شبکه با دوبله و پخش سريالهايي با موضوعات خاص اجتماعي به طور هدفمند و با تکيه روي برخي ويژگي هاي فرهنگي ايرانيان سعي در رسوخ فرهنگي در ميان خانواده هاي مسلمان ايراني و طبيعتا تغيير فضاي فرهنگي روابط اجتماعي سالم در جامعه دارد.

ناشناس گفت...

IRAN TV MARKET
HOTBIRD
10853
HORIZONTAL
27500

ناشناس گفت...

IRAN TV MARKET
HOTBIRD
10853
HORIZONTAL
27500

میلا گفت...

سلام من ریسیور پدر بزرگم عمر خودشو کرده و یه هفته میشه که سوحته . هر جا هم بردم گفتن دیگه درست بشو نیست . یه ریسیور خیلی خوب و خیلی ارزون (قیمت تهران ) معرفی کن . دارن مخمو میخورنننننننن لطفا ارزونترین و بهترین باشه .

Unknown گفت...

لطفا به تلویزیون فارسی بی بی سی ایمیل بزنید و مطلب بنویسید تا مانند voa به هاتبرد برگردد
این امر ضروری ترین کاری است که باید برای جنبش انجام داد

KEIVAN گفت...

ناشناس:

اين همون مطلب دروغ و چرند هست ...

/////
ميلاد:
رسيور ها همشون يك قيمت هستن ولي رسيور خوب بخواهي دست دوم همه جا فراوونه قيمتشون هم 35. هست ....

من تهران نيستم نميدونم كجا بگم كه بگيري.
////
وحيد:

اين مطلب را بايد به صادق صبا سردبير بخش قارسي بگي .اين كار را از طريق صفحه گفتگو سايت ميتوني خودت به مدير بي بي سي بگي و جوابتو بگيري...

هر دفعه اي كه ما گفتيم يك بهونه اي براي از زير كار در رفتن جور ميكنند.

پور ايراني گفت...

سلام

بياييد كمي منطقي باشيم

هنگامي كه بازگشت به هات برد از طرف جمهوري ننگين اسلامي با پارازيت بي نتيجه مي شود و كمترين اثر را دارد همانطور كه اكنون به اسم صداي آمريكا به هات برد برگشته در صورتيكه فركانسش را با شديد ترين پارازيت مسدود كرده اند چرا بايد به فكر اين ماهواره ي خائن به ملت ايران بود ؟

در ضمن چه صداي امريكا و چه بي بي سي هيچكدام غمخوار صد در صد ما مردم بي دغاع نيستند.

درود به شرف كردهاي عزيز كه امروز به ما ياد دادند مبارزه يعني چه ، اعتصاب آنها تاثيري بسيار داشت.

مردم در كنار مبارزه به تفريح و انر‍ژي هم نياز دارند ، پس شبكه هاي سياسي بايد پايگاهي جداگانه براي خويش بيابند تا هم سياست كار خودش را بكند و هم سرگرمي !

اگر مردم شاداب باشند جنبش آنها سريع تر پاسخ مي گيرد.

ناشناس گفت...

Rasoul TV
Intelsat 902
11019
Vertical
3600

satellite.iran گفت...

سلام
كيوان جان كجايي ؟
آپديت نمي كني؟ مشكلي پيش اومده؟
اگه كاري داشتي به من خبر بده.

KEIVAN گفت...

علي جون مرسي كه حالمو پرسيدي نه عزيزم طوريم نيست ...

مشكلات روزانه شخصي باعث ميشه كه دير تر وب را اپ كنم.

حسين كرد شبستري ! گفت...

درود
بازگشت صداي امريكا هيچ چيز نداشت مگر بازگشت شديدتر پارازيت ها !!

دقت كنيد كه پارازيت از پيش از آمدن صداي امريكا وجود داشت با شدت ، اكنون باز هم شديدتر شده !!!

اين براي سلامتي مردم فاجعه بار است

صداي امريكا بايد از هات برد كوچ كند و باعث شود لا اقل 4تا شبكه ي ديگه بتونند يه برنامه پخش كنند.

اژدرخان گفت...

با درود به كدبان كيوان
با ارزوي سلامتي و موفقيت براي شما
بدرود
اژدرخان

ايران دخت گفت...

اگر لطف كنيد و فهرست كاملي از ماهواره هاي قابل دريافت در تهران را بگوييد بسيار ممنون مي شوم. حتي اگر تك فركانسي هم قابل دريافت است بگوييد.

( ذكر اسامي ماهواره ها براي من كافي است )

خواهش من اين است كه كمكم كنيد.

ايران دخت گفت...

اگر لطف كنيد و فهرست كاملي از ماهواره هاي قابل دريافت در تهران را بگوييد بسيار ممنون مي شوم. حتي اگر تك فركانسي هم قابل دريافت است بگوييد.

( ذكر اسامي ماهواره ها براي من كافي است )

خواهش من اين است كه كمكم كنيد.

KEIVAN گفت...

ايران دخت:

ماهواره هاي قابل دريافت در ايران - تهران را بريد به اين صفحه:

http://www.flysat.com/satlist.php

در جدول ها از 15 درجه غربي تا 105.5 درجه شرقي ماهواره هايي هستند كه در ايران ديش ميتواند انها را دريافت كند.

شما چه ماهواره ميخواهيد بگوييد تا من نحوه دريافتش را شرح دهم.

saeed گفت...

MAGAZIN PERSIAN-TV 10
مطالب اين مجله:

ليست برنامه هاي mbc persia
ليست برنامه هاي ANDISHEH
برنامه هفتگي شبكه TAPESH
معرفي برنامه هاي Gem tv
معرفي برنامه هاي tvpersia
ليست برنامه هاي فارسي 1
ليست برنامه هاي شبكه Pmc
ليست برنامه هاي شبكه هاي 1 تا 5 صدا و سيما
براي دانلود به لينك زير مراجعه كنيد:
http://www.4shared.com/file/IfFFjVnU/MAGAZIN_PERSIAN-TV_10_.html

ايران دخت گفت...

با سلام

ممنون از پاسخ شما ، اما يقين داريد كه اين تعداد از ماهواره ها در تهران قابل دريافت است ؟!

ما يك گروه دانشجويي هستيم كه در مورد بهترين ماهواره براي انتقال تمام شبكه هاي سياسي ضد ر‍‍‍ژيم پليد آخوندي و نيز ديتا هاي مخابراتي قوي و غير دسترسي حكومتي ،براي اينترنت آزاد بر روي آن و نيز تاثير شرايط جوي بر روي ارسال كننده ي سيگنال تحقيق مي كنند ، پس بسيار مهم است كه حتي يك ماهواره هم از قلم نيفتد ولو اينكه تنها يك سيگنالش در شهر تهران كه مهمترين هدف ما است دريافت شود
تاكييد ميكنم كه شهر تهران داراي اهميت است چرا كه هدف ما ارسال سيگنال هاي دريافتي از ماهواره ي مبدا بر روي سيستم پخش ديجيتال صدا و سيما است براي سراسر ايران چه از طريقسيستم هاي spd و چه از طريق ماهواره ي intel sat

لطفا ما را در جمع آوري اين اطلاعات كه از ديگر سايتهاي خبر رساني ايمن هم خواسته ايم ياري دهيد.

محسن. گفت...

لطفا كد هاي باز كننده و نرم افزارهاي بروز رساني رسيورها را توضيح دهيد و نام ببريد.

ايا صداي امريكا بطور كامل بار ديگر از هات برد قطع شده ؟

البته پارازيتش كه ديوانمون كرده ...

ايا شبكه ي جديدي بر روي 3 ماهواره اي كه كانال هاي ايران (بغير از آخونديش يعني اينتل ست) را پخش مي كنند آمده ؟

بخاطر خدا كمي سريعتر بروز كنيد.
مرسي

KEIVAN گفت...

ايران دخت گرامي:

سيستم هاي مخابراتي و ماهواره اي به دلايل خاصي براي خيلي از مردم ناشناخته هست و طرز پخش و فرستادن روي انها تكنيك خاصي داره كه من برات ميگم كه در كاري كه انجام ميدي به دردت ميخوره:

در نخست شما به هيچ وجه نميتوانيد شبكه هاي سياسي و غير سياسي يا هر چيز ديگر را به روي حتي يكي از ترانسپاندر هاي هر ماهواره اي كه خواستين انتقال بدين حتي اينتلست.
اينتل ست ماهواره ايست مال كشور هاي اروپايي و شركت اينتلست كه جمهوري اسلامي با پرداخت هزينه بسيار بالا باند ku ان را كرايه و تمام و كمال در اختيار دولت ايران هست..
و به هيچ وجه امكان پخش شبكه ديگري بر روي ترانسپاندر هاي جمهوري اسلامي و اين ماهواره وجود ندارد..
چون سيستم ارسال راديو و تلويزيون ايران. ديتاي بانك هاي ايران . پخش هاي فيد و زنده . فركانس هاي تست موقتي و..ايران از اين ماهواره انجام ميشه...
در تمامي شهرستان ها نيز سيگنال شبكه هاي صدا و سيما دريافت و در باند هاي معمولي تلويزيوني پخش ميشه.
پس حتي فكر اينكه در درون مرز هاي ايران شما بتوانيد حتي با مختل كننده امواج حتي به مدت 5 دقيقه كوچكترين اخلالي در اين ماهواره ايجاد كنيد از فكرتان بيرون كنيد چون از طريق سيستم gprs كه مخابرات ايران از همين ماهواره استفاده ميكنه به راحتي شما قابل رديابي هستيد....
درباره پخش شبكه هاي سياسي اين شبكه ها راه خود را كه ماهواره يوتلست است كه در دسترس جمهوري اسلامي براي پارازيت مستقيم نيست انتخاب كرده اند ولي پارازيت شهري ان را مختل ميكند..
در اخر من به شما پيشنهاد ميكنم شما به جاي اين كار كه مربوط به بخش هاي بيزنسي و داخلي شركت هاي ماهواره اي هست كار نداشته باشيد چون تمامي اين مراحل قوانين خاص خود و بين المللي داره كه هيچ كس نميتواند اخلالي در ان ايجاد بكند.

KEIVAN گفت...

محسن جان:

كد هاي بازكننده كد هايي هستند كه گاهي در اينترنت منتشر ميشه و با استفاده از اين ميتواني در صورت داشتن قابليت رسيور شبكه مورد نظر را باز كنيد.
....
صداي امريكا در هاتبرد از فركانس 12242 بدون هيچ مشكلي در حال حاضر پخش ميشه ممكن است در شهر شما سيگنالش ضعيف باشه .
......
نه شبكه فارسي جديد بر روي ماهواره ديگري هنوز نيامده اگه بياد خبر ميديم.
....
چشم عزيزم خبري باشه اعلام ميكنيم...فدات شم.

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست