IRANSAT NEWS

۰۵ اردیبهشت، ۱۳۸۹

نحوه دريافت ماهواره تلستار12




(توضيحات و اطلاعات لازم)
شما براي دريافت شبكه هاي خبري سياسي در ايران ميتوانيد علاوه بر ماهواره يوتلست دابليو3 ماهواره تلستار12 را نيز دريافت كنيد اين ماهواره در 15 درجه غربي مدار قرار دارد.

براي دريافت اين ماهواره در شهر هاي مركزي و جنوبي ايران بايد از ديش 90 و يا بيشتر استفاده كنيد با توجه به سيگنال ضعيف اين ماهواره ممكن است در بعضي اوقات اختلالاتي در سيگنال هاي ان به وجود ايد.

نحوه دريافت:

شما براي دريافت ابتدا ديش را بر روي ماهواره نايلست تنظيم كنيد تا سيگنال خوبي از ان در دسترس باشد سپس حدودا 2 سانت و نيم ديش را به سمت راست حركت دهيد و سپس حدودا 2 سانت هم پايه پشت ديش را بالا بياوريد(ال ان بي به زمين نزديك ميشود) با استفاده از فركانس زير ميتوانيد جهت يابي كنيد:


Telstar 12 @ 15 Drg West
Frq:11545
Pol:ver
Smbl:5357


با كمي دقت و عدم وجود موانع زياد ميتوانيد اين ماهواره را به راحتي دريافت كنيد.


نوشته شده به درخواست shiraz boy


نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۲ نظر:

ُScent Of Persia' گفت...

کیوان جان من آدرس جدید شما رو در آدرس جدید خودم ثبت کردم ...شما هم این زحمت رو برای من بکشی ممنونتم
http://persianbravonews.mihanblog.com

KEIVAN گفت...

چشم مستر ديش مميكنم همين الان ..

merc عزيزم.

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست