IRANSAT NEWS

۱۳ اسفند، ۱۳۸۸

بررسي بهترين ماهواره ها در ايران


خوشبختانه ماهواره هاي زيادي چه در درجه هاي شرقي و چه در درجه هاي غربي ايران را پوشش ميدهند در اين ميان چند ماهواره هستند كه در ايران با استقبال زيادي در سال هاي اخير رو به رو شده اند از جمله هاتبرد . نايلست . اينتلست . تركست . عربست و اخيرا نيز ماهواره يوتلست طرفداران زيادي در ايران پيدا كرده است.

كه هر يك از اين ماهواره ها شبكه هاي مختلفي را شامل ميشوند.

به عنوان مثال:
ماهواره هاتبرد اكثرا شبكه هاي فارسي زبان و شبكه هاي اروپايي و ايتاليايي زيادي از ان پخش ميشوند.

ماهواره هاي نايلست و عربست شبكه هاي عربي . اروپايي از ان پخش ميشوند كه برنامه هاي متوع تفريحي . شو . ورزشي را شامل ميشوند.

ماهواره تركست نيز شامل شبكه هاي ترك زبان مي باشد.

در اين ميان در ايران بين چند ماهواره معرفي شده پر قدرت و بهترين ماهواره از نظر قدرت سيگنال ماهواره نايلست در 7 درجه غربي مي باشد.

ماهواره هاتبرد نيز به دليل پوشش كامل و قدرت خوب مورد استقبال ايرانيان و شبكه هاي فارسي قرار گرفته است.

اولين ماهواره اي كه در ايران حدودا 12 سال پيش مورد استقبال مردم واقع شد و بيننده هاي زيادي پيدا كرد ماهواره تركست بود كه پس از پخش شبكه هاي فارسي از تلستار12 و در سال هاي اخير هاتبرد از بيننده هاي اين ماهواره كاسته شد.

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۴۱ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
KEIVAN گفت...

اقاي قره قروت جان كاش ..حداقل اينقدر مرد بودي كه اسمت را بنويسي .....

بچه من از همون اول كار با كثافت هايي مثل تو زياد دست و پنجه نرم كردم اخه تو چرا از ما تحت سهند و ميلاد ميخوره هاا احمق ؟؟

اخه به تو چه مربوطه با كي مشكل داره و چه غلطي ميكنه كه تو كاسه داغتر از اش هستي بشين بچه ادم باش .

تو از همون روز اول اومدي و تو اين وبلاگ فحش ميدي و لقب هاي پدر مادرتو به من ميگي البته چندين بار گفتم كه روي من تاثيري نداره با يك دكمه همشون پاك ميشن حالا بيا فحش بده.....

بچه بشين زر زر زيادي .گوه زياد تر از دهنتم نخور به خدا من چشمم به اين در خشك شد يكي از شما ها را ببينم كلتون را ميتركونم .........

تو اگه ... داشتي اسمت را ميگفتي بدون همين قدر ترسو . و بزدل كثافت هستي...

اره بيا كرمان من نشستم منتظر تو بيا كه بدم در جا سرتو ببرن....

اگر هم خواستي من را ببيني كاري نداره بيا هر جاي ايران من خودم حاليت خواهم كرد با كي طرف هستي تا ديگه گوه زيادي نخوري.

بچه سگ انگاري من از تو كثاافت او ديوس هايي مثل تو و شما فاحشه زاده هاي بي پدر مادر ترسي دارم ارزوم هست يه روز ببينمتون تا حاليتون كنم....
البته تو به محض اينكه منو ببيني شلوارتو خراب ميكني....

حالا بازم توي وبلاگ اون مادر سگ برو نجاست زيادي بخور .بيا اينجا فحش
بده ....

من براي تو و سهند و ميلاد و تمامي شما ها اندازه نجاست سگم ارزش نميزارم چه برسه از شما فاحشه زاده ها بترسم و كارم را روي اينترنت ول كنم ..تا ابد هم هميني كه هست ميخواهيد بخواهيد نميخواهيد گوه ميخوري مياي توي اين وبلاگ حروم زاده فاحشه زاده...كوتوله پدرسگ.

كوتوله حروم زاده اينجا خونه تون نيست همچين كقثافتا بخوري .

KEIVAN گفت...

ببين طوله سگ اينجا از اين گردن كلفتي ها براي من در نيار چون من از همتون گردن كلفت تر هستم ......

تمامي نظرات تو تو اين چند وقته براي من اندازه نجاست سگ ارزش نداره تو كه نميتوني حرفت را مثل يك بچه مودب و خوب بزني ديگه ميخواهي چي ازت توقع داشته باشن....

تو كه خودت كاري ازت بر نمياد هيچ چيز حاليت نيست بايد بري ماتحت سهند و ميلاد و بخوري تا يه جا ازت تعريف كنن البته جانوار هايي مثل تو همه جا پيدا ميشن.

بچه جون سهند . ميلاد همشون مشكلي با من دارن من با اون ها دارم به تو چه ربطي داره؟؟؟ عجب داستاني هست هاا

اخه به تو چه ارتباطي داره من با اينها چه مشكلي دارم؟؟؟؟

تو چه كار هستي؟؟؟ تو يه نظر دهنده و بازديد كنندشون هستي نه پاچه خوارشون كمي شما ها به خودتون شخصيت قائل بشين شخصيت داشته باشين ادب داشته باشين . بلد باشين صحبت كنين . حسادت خودتون را كم كنين.........

خود تو قره قروت اگه مثل ادم مشكلتو ميگفتي با من چه مشكلي داري من هم بهتر جوابتو ميدادم و مشكل ها حل ميشد اقا جان بگو مودبانه جوابتم بگير...

وقتي اين جوري نظر ميدي و دائماا فحش ميدي من از اين بد تر با تو برخورد ميكنم و خواهم كرد و هيچ ترسي هم نه از تو دارم نه از گنده تر از تو.......

////////////////////////////////
پيام بالا در جواب تمامي فحش هايي دادي بهت دادم . اين پيام هم براي ادب كردنت بود تا شايد يك روز مثل ادم بفهمي اينترنت چيه و براي پاچه خواري از يك گروه ازش استفاده نكني و شخصيت اينترنتي و لياقت استفاده از اين فضا را داشته باشي. داشته باشي...كه عقده هاي دروني ت را نياي با فحش دادن در فضاي وب خراب كني...

اميدوارم كشش درك اين حرف ها را داشته باشي.......

من با كساني مشكل دارم در اين راه و با هم كنار اومديم مدت ها اين مشكلات تمام نشده و ادامه داره به صورت مودبانه و خوب ولي كساني مثل تو ميخواهند از اين موقعيت سو استفاده كنند...
كه چندين نفر هم بودن كه فهميدن با اونها ار تباطي نداره اين حرف ها...

شما هم اگر خواستي و تونستي مودب باشي و ادب و شخصيت ايراني داشته باشي ميتوني هر حرفي را دلت ميخواهي مودبانه بزني و به مقصود خودت برسي...

ناشناس گفت...

ريدنم گرفته مي خوام تو اين سايت برينم
گوززززززززززززززززززززززززززز

KEIVAN گفت...

پس گوه ميخوري مياي توي اين وبلاگ پدرسگ حروم زاده گمشو كثااافت ديگه اينجا پيدات نشه كوتوله فاحشه زاده مادر سگ.

هررررررررررررري گمشو برو تو كون سهند پدرسگ. ميلاد ديوس.

ناشناس گفت...

چقدر راجب ماهواره بلدی اینارو بچه های دبستانی نمی دونن خودت تنهایی بررسی کردی یا مامانتم کمکت کرد؟

ناشناس گفت...

كه هر يك از اين ماهواره ها شبكه هاي مختلفي را شامل ميشوند!! عجببببب!!!

ماهواره تركست نيز شامل شبكه هاي ترك زبان مي باشد؟!!! نه بابا جدی میگیییییییی؟!!!

بررسیووووو تروخدا نیم من حالیش نیست این اومده واسه ما بررسی میکنه

KEIVAN گفت...

عجب گرفتاري داريم ما با تا قره قروت ..اقاا ولمون ميكني؟؟؟

ميري گم بشي ..يا بايد با فحش پرتت كنيم برون ..اقا نيااااااا تو اين وبلاگ واقعا چقدر زشته يكي اينقدر فحش بخوره بااز از رو نره..

حامد گفت...

آقا كيوان بازم فيلتر شدم لطف كن لينكمو اصلاح كن
در ضمن آقا كيوان بنظرم نبايد وقت باارزشت رو حيف جواب دادن به عده اي عقده اي بكني ميتوني نظرات رو قبل از انتشار كنترل بكني و براحتي اين فحشها رو حذف بكني.از قديم گفتند جواب ابلهان خاموشيست
حامد
آينده سبز
http://greenfuture.mihanblog.com

اژدرخان گفت...

با درود به كدبان كيوان
تلويزيون فارسي ten tv
در ماهواره تلستار12 روي اير رفت
ten tv:frq:12621 sym:3010 pol: V
بدرود و پاينده ايران
اژدرخان

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
KEIVAN گفت...

اژدر خان اين فركانس سيگنال نميده ...چشم خبرش را ميدم...

حامد جان چشم لينك شما هم درست ميكنم

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

ای بابا حالمو بهم زدید. کیرم و کوس خواهر و مادرتون کوسکشای تازه به دوران رسیده

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست