IRANSAT NEWS

۲۳ بهمن، ۱۳۸۸

سكوت ادامه دار يوتلست در مورد پارازيت ها


بسيار جاي شك و تعجب است كه چرا با اينكه دولت ايران به صورت غير قانوني شبكه هاي مختلف در ماهواره هاتبرد را با پارازيت ميزند دولت فرانسه و يوتلست در اين مورد عقب نشيني و سكوت كرده اند شركت يوتلست ميتواند با راه كار هاي مختلف جلوي اين عمل غير قانوني را بگيرد.

در روز هاي اخير ديدم كه تلويزيون انديشه / راديو رنگارنگ / تلويزيون دويچه وله/ شبكه اسو ست به دليل ارسال پارازيت در ماهواره هاتبرد تصويرشان از اين ماهواره قطع شد.


همچنين تلويزيون ايران اي تي ان سيگنالش با اختلال رو به رو شد.

طي چند ماه گذشته اين شبكه ها به دليل ارسال پارازيت با هاتبرد خداحافظي كردند:

تلويزيون پارس / تلويزيون كانال جديد / تلويزيون رنگارنگ / راديو پرشين / راديو اريامهر / صداي امريكا / بي بي سي فارسي / تلويزيون كانال يك / راديو طلوع / تلويزيون انديشه.

در صورتي كه يوتلست به هيچ اقدامي دست نزند گمان ميرود كه به زودي اين شبكه ها نيز از هاتبرد قطع شوند:

راديو فردا / راديو زمانه / راديو اسرائيل / راديو شورا / راديو صداي ايران / تلويزيون تصوير ايران.


يوتلست در برابر تخلف ايران ميتواند اين اقدامات را انجام دهد كه تا كنون به صورت قطعي هيچ يك را انجام نداده و با اين عمل غير قانوني به گونه اي در حال سازش است:

جلوگيري از پخش شبكه هاي دولتي كه قوانين بين مللي ستلايت ها را زير پا بگذارد.

بستن امكان اپلينك فركانسي كه از ان كشور مورد حمله پارازيت ها قرار ميگيرد.

اختار دادن طي چند مرتبه و سپس محروم كردن ان كشور از پخش شبكه هايش در ماهواره ها .

دوستان گرامي ما سريعا پس از پايان راي گيري در مورد ماهواره ها اولين ماهواره اي كه بعد از هاتبرد راي اكثريت با ان باشد را انتخاب كرده و از همه در خواست ميكنيم كه به ساير شبكه ها اطلاع دهند كه از ان ماهواره پخش شوند.

همچنين اقدامات ديگري نيز به همراهي شما و ديگر دوستان انجام خواهيم داد كه تا حدودي از اين گرفتاري رهايي يابيم.

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۶ نظر:

ناشناس گفت...

مرگ بر شبخيز حرامزاده
مرگ بر نادر رفيعي بي پدر
و مرگ بر تمام كانالهاي در هاتبرد
مرگ بر حاج امير شجره پفييوز
مرگ بر همايون شارلاتان

ناشناس گفت...

فوري
تلويزيون گوناز در ماهواره يوتلست w3a
10720
H
22000
1/2

ناشناس گفت...

caspian tv !!!!!!!!!!!
10853
معلوم نيست ماله شهرام همايونه يا نه

ناشناس گفت...

سلام ما 13 بدر (روز سبز طبیعت) و
چهار شنبه سوری را سبز خواهیم کرد

ناشناس گفت...

مرگ بر سارکوزی کثافت که در ظاهر بر ضد دولت ایران و مثلا متحد آمریکاست ولی در باطن آنقدر عرضه ندارد که از ماهواره کشورش حمایت کند و اجازه چنین کارهای ضد انسانی و خودسرانه ای را به دولت کثیف کشور عزیزمان ندهد واقعا افسوس می خورم برای این مردم نادان که 22 بهمن مثل مور و ملخ در خیابان حاضر شدند و کارهای کثیف این دولت اشغال را تایید کردند ننگ بر این مردم

ناشناس گفت...

یه سوال از شما عزیز وبلاگ نویس دارم : این وبلاگ را از ایران می نویسید یا از خارج کشور ؟ چون این آشغالها در وزارت اطلاعات ممکن است خدای ناکرده به شمکا عزیز و گرداننده عزیز وبلاگ (البته اگر در ایران هستید ) آسیب برسانند .
پایدار باشید و پیروز و سربلند ایران آزاد

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست