IRANSAT NEWS

۱۷ دی، ۱۳۸۸

بي بي سي فارسي / سيماي ازادي / كانال يك از ماهواره جديد



شبكه هاي سيماي ازادي / كانال يك و بي بي سي از ماهواره يوتلست دابليو 3 در 7 درجه شرقي روي اير رفت فركانس ذكر شده را سايت بي بي سي معرفي كرده / اين فركانس در ليست فركانس هاي يوتلست تا اين لحظه وجود ندارد.

مشخصات دريافت:
يوتلست دابليو 3 در 7 درجه شرقي
فرکانس: 10720.75
سیمبل ریت : 22000
پولاریزاسیون: هوریزنتال یا افقی
Fec:2/1
………………….
Simay e Azadi Iran
Channele One Tv
BBC PERSIAN

هم اكنون كه مطلب منتشر ميشود فركانس ماهواره يوتلست دابليو دو ام 11473 دچار اختلالات شديد شده است و در متن اعلام شده بي بي سي امده است كه به دليل پارازيت قطع شده است.

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

دوستان بیایید همه با هم به بی بی سی ایمیل بزنیم و ازشون بخواهیم در نایل ست روی فرکانس 11355 ورتیکال 27500 بروند که العالم و صدای آمریکا روی آن پخش می شوند و به خاطر العالم پارازیت مستقیم روی این فرکانس انداخته نمی شود این فکر خوبیه ما صدای آمریکا را به خوبی می گیریم پس هر چه زود تر به آنها خبر بدیم

ناشناس گفت...

برای بی بی سی این فرکانس ها هم خوبه نایل ست فرکانس 11919 هوریزنتال 27500 فرکانس الکوثر و نایل ست فرکانس 10719 ورتیکال 27500 فرکانس پرس تی وی لطفا به آقای صادق صبا اطلاع دهید

حامد گفت...

سلام.در مورد فركانس جديد دبليو 3 فقط سيماي ازادي بو بي بي سي اومده و كانال يك نيست.در ضمن منطقه ما دبليو 2 ام بدون مشكله و كيفيتشم عاليه

ناشناس گفت...

دوستان عزیز اگر به یاد داشته باشید
این ماهواره قبلا توسط تلویزیون های NITV و IRAN TV و سیمای آزادی نیز تست شده بود و مورد حمله پارازیت های جمهوری اسلامی نیز قرار گرفته بهتر است این شبکه ها به نایلست بازگردند.
باعث تعجب است که تلویزیون صدای آمریکا به خوبی در نایلست قابل دریافت است ؟

در ضمن سه چیز است که توجه مرا به خود جلب کرده:

1- تلویزین اندیشه در هاتبرد بیشتر برنامه هایش را سیاسی کرده و حتی یک پارازیت روی آن نیست

2- تلویزیون صدای آمریکا بدون هیچ پارازیتی در نایلست برنامه دارد

3- اگر تلویزیون بی بی سی دیگر به هاتبرد بر نمی گردد چرا هنوز لوگوی آن در هاتبرد وجود دارد و در پایان برنامه هایش فرکانس هاتبرد را هم اعلام می کند و در شروع برنامه ها فقط
فرکانس تل استار 12 را می نویسد

هدی برزویه گفت...

سلام

نمیدانم چرا شبکه های ایرانی و فارسی زبان مردم را اینچنین به مسخره گرفته اند ؟!

فرکانس 12245 هات برد بینهایت بهتر از فرکانس 11642 آن است ، آنوقت چند شبکه شرایط مطلوب تر را رها میکنند و به شرایط نا امید کننده کوچ میکنند ، حتی شبکه ی تاپ تی وی وعده داده شده هم 11642 را انتخاب میکند!

یعنی آنها نمیدانند که این فرکانس اصلا نیاز ندارد که با پارازیت متوقف شود زیرا بخودی خود تعطیل است !؟؟

شگفتا از 2 شبکه ی پارس و کانال یک!

پارس که دارد پول جمع میکند برود تل استار 12 تا دیگر بطور کل ایران را پوشش ندهد !!!!! و رسالت خود را که همانا آزادی ایران است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بطور کامل تری انجام دهد .

کانال یک هم که دارد پول جمع میکند برود هات برد !!! یعنی به جایی که از آن اخراجش کرده اند !! خنده دار تر اینکه آیا شهرام خان نمیداند که به محض اینکه قدوم مبارکشان به هات برد برسد دوباره روز از نو و روزی از نو خواهد بود و جمهوری اسلامی با پارازیت نازنینش آنها را مورد لطف قرار میدهد ؟!
آیا ایشان نمیداند که با بازگشت به هات برد به چندین شبکه ی غیر سیاسی دیگر هم صدمه میزند !! آیا نمیداند که حتی مبارزان واقعی هم نمیتوانند 24 ساعته به بر اندازی فکر کنند و بس ؟
در شرایطی که صدا و سیما زباله به خانه های مردم میفرستد چرا باید 4 تاشبکه ی تفریحی هم به آتش موش و گربه بازی سیاستمداران !!!!!! بسوزند ؟

کمپانی یوتل ست - هات برد که به واقع برای بر و بچ بسیج و سپاه هست کلا و تا خون در بدن دارد از آرمانهای امامش خمینی پرستاری و پاسداری میکند به خاطر خیزش جدی و بی سابقه ی مردم ایران زمین برای رهایی از دیکتاتور شاید دچار نوعی از ..ه گیجه شده است ! بی بی سی و صدای آمریکای مدافع مقام عظما را حذف میکند ، سپس برای کانال یک نامه ی فدایت شوم ارسال میدارد !!!

شبکه ی وین تی وی هم که کلا گویا رفته که بره !! حالا کجا خدا داند !!!!

پرشین شاپینگ و طپش هم که به رسم امام عصرشان به یکباره غیبت را آغاز کردند تا امت همیشه در صحنه ! البته از نوع س..یش شرایط را برای ظهورشان مهیا سازند .... !!!

یورو نیوز هم که گویا یورو های خود را دریافت داشته !! چرا که زبان فارسی را از لیست زبانهایش حذف فرموده است !!!!!!!!!!!!!!!!

وای بر ما ، وای بر ما .....

کاش شما لااقل به بنده میگفتید چه خبر است ؟؟

ناشناس گفت...

سلام کیوان جان, پرشین رادیو در ماهوارهEurobird 9

فرکانس: 11919
V
27500
3/4
لطفا اطلاع رسانی کنید.

KEIVAN گفت...

ناشناس درباره فركانس هاي 11335 و 11919 بايد خود بي بي سي تصميم بگيره به حرف هاي ما هر كاري را نميكنه...

بعدش هم نايلست بي بي سي فارسي ديگه قبول نميكنه ..بچه ها اينا يه مشكلاتي بين خود هاشون هست كه بروز نميدن...

مثلا ممكنه كمپاني 11919 قبول نكنه..11355 با صدا امريكا قرارداد بزرگي داره ..بالاخره يه چيزا جزئي هست.
................

ناشناسي كه درباره يوتل و انديشه گفتي:

بله اين ماهواره خوبي نيست بايد يه فكر بهتري بكنند

انديشه تلويزيوني نيست در اون حد كه بخوان بزننش از قديم كمتر بيننده داره ...فركانس پرتي هست ..اهميتي به اندازه امريكا و بي بي سي نداره و..
////
امريكا را در نايل اگه هم نزدن بخاطر تلويزيون خودشونه چون يه بار نايل مياد شبكه خودشونو قطع ميكنه / براشون دردسر ميشه.
/////
متاسفانه بي بي سي به يه دلايلي هنوز داره فركانس نايلست داره مينويسه . فقط تلستار و شروع برنامه مينويسه ...

در صورتي كه اگه از همين كانال در شروع برنامه يوتلست هاشو مينوشت / و .. بيننده هاش ميرفتن رو اون جهت ها ..تا تنها تلستار و مينويسه دقيقي به مردم حالي نميكنه فقط يه فركانسي// يارو بدبخت چه ميفهمه15 درجه غربي كجاست.....

همين چيزا بيننده هاشو از دست ميده.
........................

هدي بروزيه

من خيلي متاسفم هدي جون كه اين حرف و بايد بزنم كه مديران اين شبكه يا بسيار خر و نفهمند يا از اين بازي ها خوششان مي ايد تمام حرفيات كاملا درسته حرف دل من را زدي....

يا دلشون خوشه كه بيان زده بشن اسمي بلند كنند حالا تا 2 نفري روي هاتبرد بخواهند سرچشون كنند زده شدن..

ناشناس گفت...

به نظر من بی بی سی باید بیاد نایل ست فرکانس 11355 ورتیکال 27500 در کنار صدای آمریکا و العالم چون جمهوری اسلامی به خاطر شبکه العالم این فرکانس رو نمی زنه باید به مسئولین بی بی سی اطلاع دهیم

ناشناس گفت...

آقا من می گیم این موضوع بو داره

از عصر روز جمعه همزمان با شروع برنامه های تلویزیون بی بی سی یعنی ساعت پنج بعد از ظهر بوقت ایران صدای این کانال دوباره در ماهواره هاتبرد شنیده می شود ولی تصویر لوگوی بی بی سی هست که مشخصات یوتلست w3 را اعلام میکند.

مسئولان تلویزیون بی بی سی می گویند که دوباره فرکانس شان را در یوتلست w2 زده شده است.

اگر خاطرتان باشد در چند سال پیش که nitv , iran tv, simaye azady پس از
پارازیت های هاتبرد بسوی این ماهواره کوچ کرده اند ولی بعد از مدت یکی الی دو ماه فرکانسشان در این ماهواره زده شد و به ماهواره تل استار 12 کوچ کردند.

حال شما پیدا کنید پرتغال فروش را.....

ناشناس گفت...

این بی بی سی هم به جای اینکه روی نایل ست که اکثر مردم دارند پخش بشه رفته رو ماهواره های دیگه که مردم ندارند

ناشناس گفت...

eutelsat W3A az W2M khaile behtareh.

ناشناس گفت...

بی بی سی و کانال یک و سیمای آزادی در ماهواره یوروبرد 3
12730
ورتیکال
22000

ناشناس گفت...

تاپ تی وی در یوروبرد 9A
Satellite: Eurobird 9A

Freq:11843

SR: 27500

POL: Ver

FEC: 3/4

&
Freq:12245

SR: 27500

POL: Hor

FEC: 3/4

ناشناس گفت...

*** طنز ماهواره ای ***

هرکس که می خواد بی بی سی فارسی را دریافت کند هر شب به بالای پشت بام خود برود و دیش خود را هر شب در یک جهت قرار دهد . چون بی بی سی فارسی هر شب در یک جهت قرار دارد

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست