IRANSAT NEWS

۰۱ شهریور، ۱۳۸۸

دريافت يوتلست دابليو دو ام با قيچي روي ديش هاتبرد


براي دريافت اين ماهواره واقع در 3 درجه شرقي ميتوانيد از روش قيچي استفاده كنيد هم اكنون در اين ماهواره 5 شبكه سياسي فارسي زبان از جمله سيماي ازادي در حال پخش ميباشد.

اين ماهواره ممكن است در ليست ماهواره هاي رسيور شما موجود نباشد ميتوانيد دريك ماهواره ديگر فركانس را وارد كنيد (به جز هاتبرد).


روش دريافت:
ديش هاتبرد را دقيقا تنظيم كنيد قيچي را ببنديد ال ان بي مانند تصوير در سمت راست و بالاي ديش قرار ميگيرد حدودا 4 سانت تا ال ان بي هاتبرد فاصله دارد تنظيم قيچي روي ديش 90 با كمي دقت انجام ميشود.

براي جهت يابي از فركانس زير استفاده كنيد:

Frq:11473
Pol:Ver
Smbl:27500
Fec:auto


نويسنده اين مطلب:ايمان

www.iransatnews.co.cc
www.iransatnews.blogspot.com

۱۱ نظر:

سیا گفت...

سلام آقا کیوان مرسی میشه تو وبلاگ کد کانال کارتی رو هم بزاری و بگی چوریه و چه کاری میشه کرد ممنون

آرش گفت...

اينجور که از عکس پيداست ساعت ال ان بي نسبت به هاتبرد تغيير مي کنه
درسته؟

ناشناس گفت...

نه ساعت ال ان بي همونه.

كيوان گفت...

ارش ساعت ال ان بي همونه فرقي نداره بعضي ال هاي قديمي ..قديمي اينجورين ساعت روي 4 هست.

............

سيا جون

در باره كد كانال ها من زياد تو كارشون نيستم و خيلي هم راستش وارد اين بخش نيستم ..اين كد ها را سايت هاي فراواني ميدن روي گوگل بزني مياره.

iran free news network گفت...

دوستان عزیز

بهترین ماهواره برای ارسال امواج به سوی ایران اینتل ست 904 و هر ماهواره ی نزدیک به آن است که ترک ست میتواند با کمی ملاحظه یکی از آنها باشد، اما اگر یوتل ست دبلیو 2 ام که هم اکنون بجز عرب نیوز نتورک فاقد شبکه ای غیر ایرانی است به تصرف بیش از 35 کانال فارسی زبان در آید میتواند یک انقلاب رسانه ای محسوب شود چرا که تنها ماهواره ی تمام ایرانی در حال حاضر می شود همچنین قطع 35-40 کانال آنهم همزمان بعلت مشکلات زیادی که برای کمپانی یوتل ست ایجاد می کند می تواند کارزار پارازیت را ورشکسته نماید، امید است که کمی روی این موضوع اندیشه شود.
با سپاس

شبکه ی اخبار آزاد ایران
i.f.n.n

ifnn گفت...

همه ی شبکه های فارسی زبان تا پیدا کردن خانه ای امن در نزدیکی ماهواره ی اینتل ست 904 و نزدیک به آن باید بر روی یوتل ست دبلیو 2 ام پخش شوند

این امر پارازیت را کاملا منتفی خواهد کرد چرا که پارازیت برابر است با تعطیلی کامل یوتل ست دبلیو 2 ام بخاطر اینکه تنها یک فرکانس به سمت ایران میتواند داشته باشد

یوتل ست اگر با بیش از 40 کانال فارسی زبان روبرو شود هیچگاه منافعش را با پذیرش پارازیت بر روی امواجش به خطر نمی اندازد و زیر بار رژیم منحوس کنونی ایران نمیرود.

ifnn.blogfa.com

ناشناس گفت...

روي eutelsatw2m هم پارازيت اثر داره؟

ناشناس گفت...

دوست عزيز
لطفا كمي مطالعه كنيد و بعد بياييد تز بديد.
اولا يوتلست پارازيت از ايران روش اثر نداره چون مركز فرستندش فقط توي اروپا ميتونه باشه.
دوم تمامي ماهواره هاي اينتلست و اكسپرس متعلق به روسيه هست.
ماهواره تركست و هلاس هم پارازيت روش اثر داره و هم به شبكه هاي سياسي نميدن. نمونش گوناز
پس لطفا ديگه از رو باده معده تز نديد بزاريد اينا همين جايي كه هستن بمونن.بعد از چند سال تونستن يه ماهواره درست پيدا كنن.

ناشناس گفت...

یوتلست دبلیو2ام محشره.کاشکه همه تیوی ها ایرانی و سیاسی بیان روش

كيوان گفت...

اينتل ست 904 مال روسيه هست امكان فرستادن تصوير از امريكا بهش سخته..

اقايي كه ميگي هاتبرد خوبه ما تز نديم ....تو مثل اينكه از پارازيت ها بي خبري كه صبح تا شب ميدن ..

هاتبرد هم قطع ميشه ...پس همه بدن چه ماهواره اي خوبه؟؟ شما بگوو

........................

روي يوتل دابليو دو پارازيت اثر داره.

شهریار گفت...

فکر کنم اینتل ست 904 برای روسیه باشه

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست