IRANSAT NEWS

۲۳ تیر، ۱۳۸۸

وحشت از 4 تا شبكه هاي ماهواره اي


تكنولوژي پيشرفته انتقال صدا و تصوير كه ستلايت (ماهواره) مي باشد مرز هاي سانسور را از بين مي برد و اخرين اطلاعات روز دنيا را به جهان نشان ميدهد.

متاسفانه برخي كشور ها از جمله ايران . چين . چنان از اين تكتولوژي بيم و ترس دارند كه دريافتش را براي مردم محدود كرده كه هميشه نتيجه برعكس داده و گيرنده ها بيشتر وارد شده و استفاده ميشود.

اين در حاليست كه شبكه هاي فارسي حامي دولت ايران 30 شبكه فقط در هاتبرد ميباشد و در حال افزايش است.

اين سوال هميشه در همه جا مطرح است كه 4 تا شبكه تلويزيوني اينقدر قدرت دارند كه ديدن انها بين مردم باعث متزلزل شدن جامعه ميشود؟؟

در حالي كه شبكه هاي صدا وسيما بيش از 8 كانال در استان ها امواج تلويزيوني زميني و حدود30 شبكه كه بر روي ماهواره پخش ميشود قدرت دارد همچين چندين شبكه راديويي.

پس چرا روز به روز تعدد گيرنده ها بيشتر ميشود؟

و اگر مرز ها در كنترل است چگونه اين كالا ها وارد كشور ميشود كه با اين بدبختي جمعشان كنيد.

در قرن 21 كه به عصر ارتباطات و تكنولوژي معروف است چنين عملي نتيجه عكس داده و باعث افزايش گرينده هاي ماهواره اي ميشود...همانگونه كه در بيش از 15 سال بر همه ثابت شد.

نويسنده اين مطلب:كيوان

WWW.IRANSATNEWS.CO.NR

۴ نظر:

كيوان گفت...

امير علي

سلاااااام عزيزم

روي نايلست بايد باشه كانال اشپزي اين چيزا مخصوص اين مورد نيست ..

بايد رو كانال ها بگردي در نايلست

فداااااااااااااااااااي تو

ناشناس گفت...

پخش مجدد تلویزیون کانال یک از تلویزیون کانال جدید در هاتبرد

تلویزیون کانال یک از این پس هر روز ساعت ۷ تا ۱۰ صبح و ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد از طریق تلویزیون کانال جدید در ماهواره هاتبرد برنامه اش پخش می شود.

مشخصات دریافت تلویزیون کانال جدید در هاتبرد:

Satellite: Hotbird8
Freq:12303
SR: 27500
POL: Ver
FEC: 3/4
Channel Name:Kanal e Jadid TV

آناهیتا گفت...

سلام من این خبر را دیروز مشاهده کردم
قابل توجه دوستداران شبکه سلام :

متاسفانه بعلت پاره ای از مشکلات با شرکتهای ماهواره ای پخش مجدد برنامه های شبکه روی هات برد با وقفه مواجه شده است ، امیدواریم حداکثر تا یک هفته دیگر (22 جولای 2009 ) روی فرکانس 11566 وسیمبل ریت 27500 برنامه پخش شود.
ممنون

ناشناس گفت...

22جولای 2009 برابر است با 31 خرداد 1388 برابر است با 29 رجب هجری قمری

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست