IRANSAT NEWS

۲۷ خرداد، ۱۳۸۸

چندين خبر از دنياي ماهواره


متاسفانه طي اختلالاتي چندين ماهواره دچار پارازيت هاي شديد هستند از جمله هاتبرد . تلستار12 . تركست . يروبرد9 . و.... .

تلويزيون پارس بر روي كانالي در هاتبرد براي بار ديگر روي اير رفت مشخصات دريافت پارس در هاتبرد:
Frq:10723
Pol:H
Sim:29900
Ch name : Ariana Afghanistan

تلويزيون بي بي سي هم اكنون از تلستار12 به همراه چند تلويزيون ديگر قطع شده است اين كانال را فعلا از لينك همين سايت زنده ميتوانيد با سرعت كم ببينيد.

براي عبور از فيلترينگ از گزينه پيوند ها روي فيلترشكن كليك كنيد دوستان ما در اين وبلاگ اخرين و بهترين پروكسي ها را در اختيارتان ميگذارند.

در صورت فيلتر شدن اين سايت از اين ادرس با ما همراه شويد:
www.iransatnews.blogsky.com

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews.co.nr
www.iransatnews.blogspot.com

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر کیوان گرامی ابتین هستم همونکه همیشه کامنت فوحش میزاشت امیدوارم منو ببخشی

كيوان گفت...

درود بر ابتين

سلام ابتين جون چاااااااااااااكرم عزيزم
خواهش ميكنم ....چرا نبخشم عزيزم. فدااات

ناشناس گفت...

دیگه لینک بالا هم برای مشاهده BBC فارسی کار نمی کند. آگر شما هم با این مشکل مواجه هستید لطفاً گزارش بدید. لطفاً اگر لینک دیگری می شناسید هم گزارش بدهید.

كيوان گفت...

سلام اگه ب يبي سي را از اين لينك نميتونيد ببينيد و باز هم ارور داد به من بگين ...

شايد اون لحظه اي شما زدين يه مشكلي داشته......

برا من كار كرد الان بازم ..شما امتحان كنيد.

ناشناس گفت...

boro ba oon id..... iman

كيوان گفت...

رفتم ..مررررسي ايمان

ناشناس گفت...

خیلی از جوابتون ممنون، صبح می گرفت نمی دانم الان چرا نمی گیرد. آیا لینک دیگری می شناسید؟

كيوان گفت...

خواهش ميكنم ...

نه فعلا لينكي نديدم ازش جايي مگر روي سايت خو بي بي سي فارسي ...

به محض اينكه لينكي ازش ديدم ميگذارم.

ناشناس گفت...

سایت بی بی سی را هم امتحان کردم، مدیا پلیر مال آنجا را هم باز نمی کنه. من دارم شک می کنم شاید از طرف ... بلوک شده باشه، و چون منطقه ای عمل می کنند، منطقه ما از چند ساعت پیش اینجوری شده باشه.

كيوان گفت...

عزيزم اين مشكل فكر كنم مال سيستم هاي شهرتون يا اي اس پي / سرور تون باشه مديا پليرت روي اين تنظيم كن:

مديا پلير و باز كن ...

از منوي tools وارد optin بشو و واردperfomance بشو ..
گزينه قابل تيك زدن ميبيني

گزينه دومي از اول صفحه تيك بزن
سرعت روي 28 باشه

بافر هم روي 5

ناشناس گفت...

من با تنظیمات defult هم همین صبح می گرفتم. با این حال تنظیمات شما را هم اعمال کردم باز ارور مدیا پلیر را می گیرم.

سیامک گفت...

سلام
من از وبلاگتان لذت می برم
خبر جدید دارم:
بی بی سی فارسی در ماهواره نایل ست
10758
ورتیکال
لطفا به دوستان بگویید

ناشناس گفت...

salam agha siamak. in ferekansi ke az nilesat baraye BBC PERSIAN dadin ke BBC toosh nabood!

كيوان گفت...

دوستان من متاسفنه نايلست را ندارم و تلستار12 را دارم ...خبري شد قطعي بهم بگين تا منتشرش كنم

سيامك جون شما لطف داري .

..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست